Poulet Marengo-dlugie

1. Data: 2001-06-21 08:30:01

Temat: Re: Podsumowanie. Bylo Poulet Marengo-dlugie
Od: "?" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym dodac ze dyskusja choc zdrowa i ciekawa to jak by nie patrzec jest
atakiem osobistym.
Brak FAQ grypy to ulatwia ,moze przypomne;
>CHARTER/TEMATYKA

>Opis: Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia
>i picia, co jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze
>(restauracje, bary, fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby nie
>skonczyc na toksykologii. Nie bedziemy gadac o "dupie marynie" Grupa
>bedzie dla tych ktorych bedzie to interesowac, nie koniecznie szefow
>kuchni.... Podobnych grup nie ma..

To byl rok 1996 ,wiem mamy 2001 nowi nie maja mozliwosci zadnej bo niema grupy
o podobnej tematyce.
Jezeli sie zachowac grzecznie - to sie dostanie, jazeli prowokowac to cie
.......?
Czyzby nie mozna inaczej i ustalic zasady ,a jak komus sie nie bedzie podobac
niech sobie zrobi
pl.rec.kuchnia.ploty bede za!.
--
=

1. Data: 2001-06-21 09:25:30

Temat: Re: Poulet Marengo-dlugie
Od: "?" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic dodac nic..........ELE CO TO MA WSPOLNEGO Z KUCHNIA???
--
=

1. Data: 2001-06-21 09:27:22

Temat: Re: do Wladka Losia
Od: "?" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I znowu to samo

--
=

1. Data: 2001-06-21 09:27:41

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1evcbnx.ggz68f8jsd4nN%w...@t...com.pl...

> Nie szkodzi. Przepis na kurczaka Marengo, wraz z cala jego legenda
> znajdziesz w co drugiej ksiazce o kuchni francuskiej.
> Wladyslaw

Wlodeczku!

Ostatnio dalo sie zauwazyc ze: starzejesz sie / dorastasz ( niepotrzebne
skreslic) w kierunku zgryzliwo- zrzedliwym.. Przestaw lozko , aby zaczac
wstawac prawa noga a nie lewa, nastepnie przecwicz przed lustrem kilka
usmiechow od ucha do ucha , uszczypnij sasiadke w drodze do pracy, nie
skasuj biletu w srodkach masowej komunikacji aby wyzyc sie na kanarach i
wowczas wyluzowany, pelen dobrego nastroju, zasiadz do postow na
pl.rec.kuchnia.My i tak doskonale wiemy, ze tak naprawde to masz miod lipowy
w sercu i na zadne zmyly z ostatnich czasow nie damy sie nabrac.

Buziaczki Jola L-L

1. Data: 2001-06-21 09:31:10

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...zabrze.pl...
> Powiem krotko:
> Czasem czlowiekowi odechciewa wstukiwac jakiekolwiek kulinarne pomysly
> M.

Magdus !
Nie przejmuj sie, przepis jest bardzo smaczny.Dzisiaj go juz zapowiedzialam
w domku na obiad :))))

Jola L-L

1. Data: 2001-06-21 09:34:36

Temat: Odp: Poulet Marengo-dlugie
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

do Władysława.
dawno nie widziałam tak czepialskeij osoby, niemiłej i uważającej siebie za
największego znawcę gotowania w polsce. mogłbyś nie mieszać ludzi z błotem.
ja tego przepisu nie znałam. dziękuję Magdzie za niego, wypróbowałam i
bardzo mi smakował. a byle czego nie jadam, mój chłop jest wybredny a bardzo
mu smakowało. skończ więć z tymi " mądrościami" i uważaj bo ktoś Cię
splonkuje
kachna

1. Data: 2001-06-21 09:35:17

Temat: Odp: Podsumowanie. Bylo Poulet Marengo-dlugie
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda! stukaj dalej. Jeden Władysław nic nie znbaczy wśród całej grupy!
pozdrawiam
]kachna

1. Data: 2001-06-21 09:50:00

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Protestuje, przeciw zawoalowanym zamachom na zdrowie i wolnosc Wladyslawa!
Tym bardziej zdradliwym, ze wypowiadnym w tonie niby zyczliwej porady.

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wlodeczku!

Proba uspienia czujnosci ofiary...

> skreslic) w kierunku zgryzliwo- zrzedliwym.. Przestaw lozko , aby zaczac
> wstawac prawa noga a nie lewa,

Skrajnie niebezpieczne - jezeli lozko stoi przy onie mozna przez pomylke
(zanim sie czlowiek dostosuje) przez nie wypasc. Zaspany czlowiek moze
pomylic kierunki i zamiast do toalety zalatwic sie w innym, duzo mniej
wygodnym miejscu, dalej zamiast golenia mozna sobie przystawic do twarzy
mlynek do kawy. Niebezpieczenstwa moznaby mnozyc.

>nastepnie przecwicz przed lustrem kilka
> usmiechow od ucha do ucha ,

Nie rob tego: porobia ci sie zmarszczki i zajady.

> uszczypnij sasiadke w drodze do pracy,

Tiaa... a ona cie poda do sadu za molestowanie seksualne.

> nie skasuj biletu w srodkach masowej komunikacji aby wyzyc sie na kanarach

60 zloty, albo kolegium, ew. kara do lat 5-ciu jezeli dojdzie do rekoczynow,
oporu podczas aresztowania i obrazy senatora RP...

> wowczas wyluzowany, pelen dobrego nastroju, zasiadz do postow na
> pl.rec.kuchnia.

Przy obnizonej czujnosci ("wyluzowany") przydybie cie szef, zobaczy ze z
glupawym usmieszkiem ("pelen dobrego nastroju") bawisz sie internetem
zamiast pracowac i wywali z roboty na zbita morde...

> My i tak doskonale wiemy, ze tak naprawde to masz miod lipowy
> w sercu i na zadne zmyly z ostatnich czasow nie damy sie nabrac.

Na koniec piach w oczy, i noz w plecy dla zmyly. Ech...

nie daj sie podpuscic
Jader ;)

1. Data: 2001-06-21 09:51:35

Od: "?" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez napisalem:
BRAK FAQ
--
=

1. Data: 2001-06-21 10:07:31

Od: "?" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Jerzego
Sam uczyles mnie i dziekuje Ci za to ze tak nie mozna !!!
--
=

szampan inaczej
swieże zioła na balkonie