Odp: Poulet Marengo-dlugie

From: "kasiek" <k...@w...ps.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Odp: Poulet Marengo-dlugie
Date: Thu, 21 Jun 2001 11:34:36 +0200

do Władysława.
dawno nie widziałam tak czepialskeij osoby, niemiłej i uważającej siebie za
największego znawcę gotowania w polsce. mogłbyś nie mieszać ludzi z błotem.
ja tego przepisu nie znałam. dziękuję Magdzie za niego, wypróbowałam i
bardzo mi smakował. a byle czego nie jadam, mój chłop jest wybredny a bardzo
mu smakowało. skończ więć z tymi " mądrościami" i uważaj bo ktoś Cię
splonkuje
kachna