Powiadomienie o zmianie adresu

1. Data: 2001-11-07 12:32:18

Temat: Powiadomienie o zmianie adresu
Od: "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Wszystkim, którzy zapewne zupełnie przypadkowo wpisali mój adresik
do swoich osobistych książek adresowych proszę o aktualizację.

Wszystkie inne konta ulegaja likwidacji
aktualnym pozostanie jedynie to:

s...@e...a4.pl

Zapominalskim zostawię jeszcze parę dni ale napewno z końcem
tygodnia wszystkie zostaną zlikwidowane.

Za kłopot przepraszam
i dziękuję.

--

Do usłyszenia
Sylwia

s...@e...a4.pl

2. Data: 2001-11-08 15:56:28

Temat: Re: Powiadomienie o zmianie adresu / poprawiona tresc :-)))
Od: "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie inne konta ulegaja likwidacji
aktualnym pozostanie jedynie to:

e...@a...pl

Przepraszam, wybaczcie zamęt,
taki mały chochlik :-)))

Teraz juz jest OK, napewno :-)))

Do usłyszenia
Sylwia
____________________
s...@e...a4.pl

3. Data: 2001-11-11 16:00:14

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" <e...@p...onet.pl> w news:9sea70$hv2$1@news.tpi.pl... pisze
tak:

> Wszystkie inne konta ulegaja likwidacji
> aktualnym pozostanie jedynie to:
>
> e...@a...pl
>
> Przepraszam, wybaczcie zamęt,
> taki mały chochlik :-)))
>
> Teraz juz jest OK, napewno :-)))
>
> Do usłyszenia
> Sylwia
> ____________________
> s...@e...a4.pl

Ale mieszasz. Tzn. to w podpisie jest niedobre?

--
Pozdrawiam.
Perła

4. Data: 2001-11-11 16:58:56

Od: "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pearl <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9sm89k$nga$...@n...tpi.pl...
> [...]
> tak:

> Ale mieszasz. Tzn. to w podpisie jest niedobre?

No to ja już nie wiem co jest grane. :-(((
Mordowałam ten kmputer cały tydzień i jak już myslałam, że jestem na finiszu
to on mi takie figle płata.
Dobrze,że mam na co zwalić :-))

Sprawdzam i sprawdzam i wszędzie widzę u siebie jedno jedyne konto ....
e...@a...pl
Nie mam pojęcia skąd się biorą inne .....
Może mi ktoś mi podpowie,
naprawdę, zapędziłeś mnie w kozi róg w tej chwili.
Wybaczcie ....

A może teraz jest już nareszcie dobrze ... ???????

--
Do usłyszenia
Sylwia

5. Data: 2001-11-16 16:56:38

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" <e...@p...onet.pl> w news:9smeou$7gl$1@news.tpi.pl... pisze
tak:

[...]
> Sprawdzam i sprawdzam i wszędzie widzę u siebie jedno jedyne konto ....
> e...@a...pl
> Nie mam pojęcia skąd się biorą inne .....
> Może mi ktoś mi podpowie,

Cześć!

Podpowiem Ci, bo jest jeszcze jedna nieprawidłowość.
Jak chyba zauważyłaś, w nagłówku wiadomości pozostał jeszcze stary adres
(pierwsza linijka mojej odpowiedzi).
Gdybym chciał bezpośrednio z grupy wykonać opcję "Odpowiedz nadawcy", moja
odpowiedź zostałaby przesłana na adres e...@p...onet.pl .
Powinnaś w Narzędzia/Konta/Grupy dyskusyjne/Właściwości podać nowy adres
e-mail.

Przykład:

Nazwa: Sylwi@
Organizacja:
Adres e-mail: e...@a...pl.nospam
Adres zwrotny: e...@a...pl

--
Pozdrawiam.
Perła

6. Data: 2001-11-16 20:25:46

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pearl <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9t3ojq$8q9$...@n...tpi.pl...
> "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> w news:9smeou$7gl$1@news.tpi.pl... pisze
> tak:

teraz zauważyłam ...
masz rację.

> [...]
> (pierwsza linijka mojej odpowiedzi).
> Gdybym chciał bezpośrednio z grupy wykonać opcję "Odpowiedz nadawcy", moja

zrozumiałam i ..... poprawiłam.
Czy teraz jest dobrze ?
Dzieki za wskazanie.

--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

7. Data: 2001-11-17 11:02:42

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" <e...@a...pl> w news:9t3spm$9o2$1@news.tpi.pl... pisze tak:

[...]

> zrozumiałam i ..... poprawiłam.
> Czy teraz jest dobrze ?

Teraz dobrze. Masz świeżutki, nowy adres i nie chciałabyś zapewne, żeby co
drugi dzień napływały do Ciebie propozycje zarobienia 50 000$ w 3 miesiące
lub tym podobne.
Spamerskie automatyczne wyszukiwarki adresów tylko czyhają na świeże mięso.
Nie bez powodu zaproponowałem Ci w poprzednim liście następujący układ:

Nazwa: Sylwi@
Organizacja:
Adres e-mail: e...@a...pl.nospam
Adres zwrotny: e...@a...pl

Oczywiście zamiast "nospam" wpisz coś innego, wskazującego jasno co należy
usunąć z adresu. Z tego co czytałem, automatyczni łowcy adresów radzą sobie
z wpisami "nospam", "invalid" itp. Najlepiej wpisać coś po polsku
(oczywiście bez znaków diakrytycznych). Polska to trudna jezyk. :-)

Wg powyższego przykładu spamerska wyszukiwarka pobierze adres
e...@a...pl.nospam , natomiast opcja "Odpowiedz nadawcy" użyta przez
uczestnika grupy dyskusyjnej spowoduje wysłanie listu na adres zwrotny
e...@a...pl .

Powodzenia, i obyś nie musiała zarabiać za często 50 000$. :-)

--
Pozdrawiam.
Perła

8. Data: 2001-11-19 20:00:00

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pearl <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9t6fr9$no2$...@n...tpi.pl...
> "Sylwi@" <e...@a...pl> w news:9t3spm$9o2$1@news.tpi.pl... pisze tak:

> Teraz dobrze.
/ciach/
> Nie bez powodu zaproponowałem Ci w poprzednim liście następujący układ:
> Nazwa: Sylwi@
> Organizacja:
> Adres e-mail: e...@a...pl.nospam
> Adres zwrotny: e...@a...pl
/ciach/
> Powodzenia, i obyś nie musiała zarabiać za często 50 000$. :-)

Czytałam i czytałam już coś na ten temat w poprzedniej wiadomości od Ciebie
ale nie miałam bladego pojecia o co chodzi.
Teraz już wiem i pomyśle nad tym czym by ich tu zaskoczyć :-)))
A 50000 nawet złotych przydałoby się , oj przydało ale .... takie ogłosze
nia
wyrzucałam od razu do kosza.
Teraz nie mam problemów z reklamami bo mam to zagwarantowane w umowie ale
cos takiego jak mówisz może mi się pewnie i tu przydażyć.
Przezorny zawsze ubezpieczony (ale to nie jest reklama ;-)))
--
Do usłyszenia
Sylwia
e...@a...pl

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

Strona SamiSobie - list na grupe
wolontariat, staże i praktyki
POMÓŻCIE !!!
Turnusy rehabilitacyjne - morze