Powiedzcie coś głupiego!

1. Data: 2008-03-08 22:16:55

Temat: Re: Powiedzcie coś głupiego!
Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fqv3so$p7f$1@news.onet.pl...
> Ale tak żeby zaszczypiało!
> Bo na razie słabo się staracie...

re1!
(przepraszam, nie mogłem się opanować)

2. Data: 2008-03-08 22:29:37

Temat: Powiedzcie coś głupiego!
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale tak żeby zaszczypiało!
Bo na razie słabo się staracie...

3. Data: 2008-03-08 22:38:35

Od: "rzeczy pierwsze" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:fqv3so$p7f$1@news.onet.pl...
> Ale tak żeby zaszczypiało!
> Bo na razie słabo się staracie...

W sumie późna pora, więc powinno być mi wybaczone:

- ilu psychologów potrzeba do wkręcenia żarówki?

- oczywiście jeden, pod warunkiem że żarówka się zgodzi :-)

4. Data: 2008-03-08 22:43:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rzeczy pierwsze" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> W sumie późna pora, więc powinno być mi wybaczone:
>
> - ilu psychologów potrzeba do wkręcenia żarówki?
> - oczywiście jeden, pod warunkiem że żarówka się zgodzi :-)

- A jaką metodą psycholog dowie się że żarówka się zgadza?
- Będzie cierpliwie i do skutku jej słuchał...

5. Data: 2008-03-08 22:52:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanB" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> re1!
> (przepraszam, nie mogłem się opanować)

w skali 1-10 "szczypania": re1

6. Data: 2008-03-10 07:15:26

Od: agali <n...@n...tu> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> Ale tak żeby zaszczypiało!
> Bo na razie słabo się staracie...

janb podał znakomity przykład, reszta bawiła się dowcipem bazującym na
dodaniu niecodzienności zwykłym powszechnym sytuacjom (wkręcenie żarówki,
praca psychologa, pomieszanie funkcji i cech przedmiotów i podmiotów jak i
uwypuklenie cech wspólnych - lśnienie żarówki, olśnienie psychologa etc.),
jednak niewiele wspólnego ma to z głupotą, raczej jest intelektualna zabawa
umysłu.

re1 pretenduje do mądrości, a zrównanie z mądrością jest
ustawicznie "dowodzone" przez autora w sposób daleko odbiegający od
sposobów akceptowalnych przez rozum (logika, spójność, sens, jawność). gdy
brak owej akceptowalności (niezrównanie re1 z mądrością) autor przyjmuje
inną strategię polegającą na "wykazaniu" głupoty, niewiedzy, niezrozumienia
tych (re1 jako mądrość niepojmowalna), którzy nie załapali się na dowodliwe
utożsamienie re1 z mądrością. całość przemieszana (wplecenie, odwołanie,
analogie, autorytarność) rzeczywistymi osiągnięciami ludzi nauki, stąd
trudność w jednoznacznym określeniu, że całość jest głupotą. ostanią metodą
zrównania re1 z mądrością jest odsunięcie od tu i teraz (nauka) - (re1 jako
przedmatematyczne rozważania, re1 jako próba uporządkowania całości
matematyki itp.).

7. Data: 2008-03-10 08:28:43

Od: "rzeczy pierwsze" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agali" <n...@n...tu> napisał w wiadomości

> [...]
> jako
> przedmatematyczne rozważania, re1 jako próba uporządkowania całości

przykład elokwencji wynikający z potrzeby akceptacji ?

8. Data: 2008-03-10 22:04:59

Od: kkrolewna <K...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Bře, 23:29, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Ale tak żeby zaszczypiało!
> Bo na razie słabo się staracie...

Ja np. przed chwila slyszalam na bbc (w programie Culture Shock), ze w
San Francisco (choc pewnie nie tylko, generalnie w Stanach) jest taka
dyscyplina ECOPSYCHOLOGY, ktora zostala opisana w nast. sposob: jak
masz poczucie winy, ze nie jestes wystarczajaco green, to idziesz na
terapie do ekopsychologa. I przyklady: np. ktos nie segreguje smieci
albo malzenstwo kloci sie o to, czy zainwestowac w panele solarne.
Normalnie powaznie to bylo. Mysle ze to jest monstrualnie
gupie!!!!!!!!!
Pozdr.
K.

9. Data: 2008-03-11 07:56:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kkrolewna" <K...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
On 8 Bře, 23:29, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

albo malzenstwo kloci sie o to, czy zainwestowac w panele solarne.
Normalnie powaznie to bylo. Mysle ze to jest monstrualnie

---
To że przez media tresują ludzi jak poczucie winy ma mobilizować ich do ekodziałań?
Czy że nie mają [nie widzą] poważniejszych problemów? ;)

10. Data: 2008-03-11 12:36:57

Od: Michwelt <m...@...ah.o-o.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2008 15:04:59 -0700 (PDT), kkrolewna napisał(a):

> [...]
> albo malzenstwo kloci sie o to, czy zainwestowac w panele solarne.
> Normalnie powaznie to bylo. Mysle ze to jest monstrualnie

Tak, Takie bzdury to tylko w usa mogli wymyśleć.

--
pozdrawiam,
Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")

ja bym jej zapłacił żeby nie mówiła
Muszę sie pochwalić.
Prokrastynacja
Antyklerykalowie to ludzie chorzy psychicznie ?
Zniewolone umysły