Powitanie (długie)

1. Data: 2001-04-24 11:26:03

Temat: Powitanie (długie)
Od: "Kraak" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym się przedstawić i powitać Całą Grupę bardzo serdecznie mimo iż
już parę postów wysłałam i dostałam również odpowiedzi. Niestety nie
wiedziałam, że jest tutaj taki zwyczaj. Postaram się więc szybko to
naprawić.

Nazywam się Dagmara Małecka i od niedawna mieszkam z mężem Tomaszem, córką
Olą (16m-cy) we wsi Pacholęta 40km od Szczecina.

Pod koniec zeszłego roku kupiliśmy z mężem dom na wsi, a właściwie
gospodarstwo 4,5ha. Oczywiście nie chcemy tam prowadzić żadnego gospodarstwa
z produkcją roślinną, ale trzymać parę koni dla siebie. Oboje zawodowo
zajmujemy się komputerami (jeśli ktoś potrzebuje to służymy pomocą w tym
temacie). Niestety oboje jesteśmy laikami jeśli chodzi o ogród. Z najbliżej
przylegającej ziemi do domu chcemy utworzyć ogród. Jest tego około 10arów do
zagospodarowania. Część z tego to ma być ogród ozdobno-wypoczynkowy ok. 5
arów, część to warzywniak. W zagospodarowaniu pomaga nam moja mama i
częściowo to spełniając jej życzenia posadziliśmy ok. 50 krzaków róż
(głównie rabatowych, tylko 7 jest parkowych), 2 lilaki pełne, 2 jaśminowce
wonne, 1 tamaryszek. Dodatkowo po byłych właścicielach pozostało trochę
innych kwiatów (tulipany, piwonie, dalie, irysy, narcyzy - te widać bo
wzeszły). Na grupie pojawiło się również moje pytanie nt. żywopłotu i po
kilkukrotnej wymianie maili z p. Piotrem Kieraciński chyba zdecydujemy się
na graby. Być może ktoś z grupowiczów podpowiedziałby nam co zrobić z
pozostałą niezagospodarowaną - a jest tego dużo - częścią ogrodu. Jesteśmy
otwarci na wszelkie propozycje. Ogród przylega do szczytowej, południowej
ściany domu i jest w kształcie prostokąta, gdzie dłuższa ściana (ok. 28m)
jest zachodnia. W tej południowej ścianie domu są dwa wyjścia balkonowe, bo
ma być przy niej taras, ale obok jest ok. 15m ściany, którą mogłyby porastać
winorośle (chętnie). Niestety wieją tu dość silne zachodnie wiatry i nie
wiemy co mogłoby się w tym ogrodzie utrzymać. Z góry dziękuję wszystkim
grupowiczom i grupowiczkom za pomoc oraz życzę, aby wszystko co rośnie w
Waszych ogrodach było coraz piękniejsze i wspanialsze

Pozdrawiam
Daga

2. Data: 2001-04-24 11:57:29

Temat: Re: Powitanie (długie)
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Kraak napisał(a):

> obok jest ok. 15m ściany, którš mogłyby porastać winorośle (chętnie).

I to jest bardzo dobry pomysł! :-)))))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-04-24 12:04:57

Od: "Kraak" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co mogłyby to być za odmiany? Najlepiej słodkie, duże, kolor obojętny,
mało pestek, ale również te nadające się na wino (mój mąż marzy o piwnicy z
winem - piwnica jest wina na razie brak).
Pozdrawiam
Daga

4. Data: 2001-04-24 12:43:38

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kraak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym się przedstawić i powitać Całą Grupę bardzo serdecznie mimo iż
> już parę postów wysłałam i dostałam również odpowiedzi.
(...)
Witaj wśród miłośników ogrodów i prawie wszystkiego co tam rośnie.
Pozdrawiam Krystyna

5. Data: 2001-04-24 14:31:51

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz przygotowal bardzo dobry tekst o winoroslach i winogronach na stronie
naszej gupy. Znajdziesz go pod adresem http://ogrody.agrosan.pl Dokladnego
linku nie pamietam, ale latwo go odnalezc.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2001-04-24 20:48:31

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Daga
Witam i ja, przesylam tez pozdrowienia dla Twojej Mamy, znasz nazwy tych roz
parkowych, ktore posadzilas?
A na pozostalym terenie proponuje lake.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Kraak napisał(a) w wiadomości: <9c3nv0$r59$1@news.tpi.pl>...
>Chciałabym się przedstawić i powitać Całą Grupę bardzo serdecznie

W zagospodarowaniu pomaga nam moja mama i częściowo to spełniając jej
życzenia posadziliśmy ok. 50 krzaków róz, (głównie rabatowych, tylko 7 jest
parkowych),

7. Data: 2001-04-25 11:54:59

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kraak wrote:

> Oboje zawodowo
> zajmujemy się komputerami (jeśli ktoś potrzebuje to służymy pomocą w tym
> temacie).

A czym kokretnie?

> Niestety oboje jesteśmy laikami jeśli chodzi o ogród.

To tak jak ja, wiec chetnie podziele sie wszystkimi bledami :)))))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

8. Data: 2001-05-15 08:40:52

Od: "Hanna Bukmakowska" <H...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kraak <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c3nv0$r59$...@n...tpi.pl...
> [...]
> grupowiczom i grupowiczkom za pomoc oraz życzę, aby wszystko co rośnie w
> Waszych ogrodach było coraz piękniejsze i wspanialsze

nie przejmuj się , mieszkam na wsi 16 km od Płocka i mój ogród do
zagospodarowania
to dokładnie 1 ha, właśnie jestem po wizycie pani architekt krajobrazu i
mam problem
czy za 1 000zł. zrobi mi choć ten kawałek przed domem - - jakieś 3 000
m2
jestem dobrze przygotowana -- tylko i wyłącznie ogród wiejski , malwy,
bzy , słoneczniki
jakaś wielka karpa znaleziona nad Wisłą.... do roboty , do roboty
szkoda , ze tak daleko Płock od Szczecina ???!!!!
ela syrkowska Compensa S.A.

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

kradzieże