Powstał Komitet Obrony Demokracji.

1. Data: 2015-11-22 23:09:44

Temat: Powstał Komitet Obrony Demokracji.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na Facebooku powstała grupa Komitet Obrony Demokracji. Jak przyznają jej twórcy, to
reakcja na ostatnie decyzje polityków PiS oraz prezydenta Andrzeja Dudy. "Demokracja
w Polsce jest zagrożona. Działania władzy, jej lekceważenie prawa oraz
demokratycznego obyczaju zmuszają nas do wyrażenia stanowczego sprzeciwu" -
wyjaśniają. Grupa ma już kilkanaście tysięcy członków.

Symbolem Komitetu Obrony Demokracji jest opornik. To świadome nawiązanie do czasów
PRL, kiedy opozycjoniści nosząc je w klapach marynarki wyrażali swój sprzeciw wobec
ówczesnych władz.

"Nie chcemy Polski totalitarnej, zamkniętej dla myślących inaczej niż każe władza,
nie chcemy Polski pełnej frustracji i żądzy rewanżu. Chcemy, żeby w Polsce było
miejsce dla wszystkich Polaków, równych wobec prawa, z ich przekonaniami, opiniami,
etyką i estetyką. Nie godzimy się na zawłaszczanie państwa, dzielenie Polaków na
lepszych i gorszych, pogardę dla >>innego<<. Nie ma też naszej zgody na poglądy
godzące w zasady demokracji i prawa człowieka" - czytamy na stronie grupy.

http://m.onet.pl/wiadomosci/kraj,72gh9s

***********
Dlaczego wszystkim Pis się kojrzy z PRLem, przecież powinni uwierzyć byłym SB-kom z
Pisu na słowo, jak drą ryja do wszystkich wokoło- precz z komuną, no na słowo nie
chcą wierzyć? To że się w czynach identycznie zachowują jak PZPR przecież o niczym
nie świadczy prawda?

2. Data: 2015-11-23 00:11:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przesłano mi ten tekst po tym, gdy napisałem na Twitterze, że sytuacja w kraju,
grożąca recydywą PRL-owskiego autorytaryzmu, wymaga powołania Komitetu Obrony
Demokracji. A tu, okazuje się, komitet taki już działa!

Nie można przesadzać z analogią między państwem Jarosława Kaczyńskiego a państwem
Gomułki i Gierka. Jednak analogia taka z pewnością się rysuje, a przez to rysuje się
też konieczność obywatelskiego oporu.

http://hartman.blog.polityka.pl/2015/11/21/wesprzyjc
ie-komitet-obrony-demokracji/#comments

********
Co oni znowu z tym PRL, przecież Pis mówił i buraczki uwierzyły że nie jest PRL. A
przecież buraczek wi lepiej, jak mu SB-cia z niezależnej wmówiła.

3. Data: 2015-11-23 11:13:10

Temat: Re:Powstał Komitet Obrony Demokracji.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> Na Facebooku powstała grupa Komitet Obrony Demokracji.

LOL

> Chcemy, żeby w Polsce było miejsce dla wszystkich Polaków

Coś mało tam o muzułmańskich imigrantach 3-)

> Grupa ma już kilkanaście tysięcy członków.

Noooo, pięknie! Skoro tak krytykują PiS, znaczy jest w Polsce
kilkanaście tysięcy fizycznych adresów do umieszczenia
muzułmańskich imi. 3-)

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

4. Data: 2015-11-23 11:24:01

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> "Demokracja w Polsce jest zagrożona. Działania władzy, jej lekceważenie prawa oraz
demokratycznego obyczaju zmuszają nas do wyrażenia stanowczego sprzeciwu"

Pan Staszek juz zostal spokesmanem KODu:
https://twitter.com/zaorany/status/66834213230288076
8

--
Smart questions to stupid answers

5. Data: 2015-11-23 11:31:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-23 o 11:13, XL pisze:

> [...]
>
> Noooo, pięknie! Skoro tak krytykują PiS, znaczy jest w Polsce
> kilkanaście tysięcy fizycznych adresów do umieszczenia

A wiesz, że w Polsce są też inne tematy poza imi?

Ewa

6. Data: 2015-11-23 15:27:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2015 02:24:01 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

demokratycznego obyczaju zmuszają nas do wyrażenia stanowczego sprzeciwu"

> Pan Staszek juz zostal spokesmanem KODu:
> https://twitter.com/zaorany/status/66834213230288076
8

http://www.prawy.pl/felieton/11409-w-przededniu-brat
niej-pomocy

"Podobno założył go pan Mateusz Kijowski ? bo to zawsze trochę lepiej
wygląda, gdy na fasadzie przedsięwzięcia postawi się jakiegoś szabesgoja ?
a pan Kijowski ? jeśli to jest ta sama osoba ? najwyraźniej chciałby zdobyć
sławę, niechby nawet herostratesową. Któregoś dnia założył spódnicę
wygłaszając przy tym deklarację, że jeśli spódnica stanowi zaproszenie do
gwałtu, to on właśnie zaprasza. Obawiam się wszelako, że z jego zaproszenia
nikt nie skorzystał, bo nawet na fotografii widać, że spódnica była
nieświeża, więc cóż dopiero mogło kryć się pod spodem? Wizja bakcyli
wielkości chrabąszczy z pewnością ostudziłaby zapały nawet najbardziej
zapamiętałego sodomity w rodzaju pana prezydenta Biedronia, dzięki czemu
pan Kijowski mógł zachować pierwotną niewinność i poświęcić się obronie
demokracji.

Ale za fasadą aż się roi od filutów, co to i za pierwszej i za drugiej
komuny z niejednego komina wygartywali. Kogóż tam widzimy? Ano pani Monika
Płatek, co to kolaboruje z żydowskim finansowym grandziarzem, mającym
ambicję przerobienia całego świata we wspólną oborę, gdzie na nawozie
historii będą rosły fortuny starszych i mądrzejszych. W ramach tej
kolaboracji pani Płatek, wykorzystując pracowicie uciułane naukowe tytuły,
zajmuje się duraczeniem łatwowiernych tubylców feminizmem, genderactwem i
temu podobnymi wynalazkami, no a teraz, skoro ze strony starszych i
mądrzejszych już padł taki rozkaz - ?broni demokracji?. Powiedzmy sobie
otwarcie i szczerze ? czegóż można chcieć więcej od pani Moniki Płatek?

Demokracji broni również pan Jarosław J. Szczepański, do 2014 roku
przewodniczący polskiej loży żydowskiego Zakonu Synów Przymierza, co to za
punkt honoru stawia sobie doprowadzenie do zadośćuczynienia przez Polskę
żydowskim roszczeniom majątkowym, w następstwie czego Żydzi staliby się w
Polsce środowiskiem dominującym ekonomicznie, zyskując status szlachty
czyli Herrenvolku i spychając mniej wartościowy naród tubylczy do rangi
narodu drugiej kategorii.

Jakże tedy mogłoby w takim towarzystwie zabraknąć pana Jana Hartmana,
zażywającego reputacji filozofa? Próbował wkręcić się (?owsik mały, pełen
chęci, tu się wkręci, tam się wkręci...?) a to do ruchu filozofa
biłgorajskiego, a to tu, a to tam - ale o ile pan prof. Hartman próbuje się
wkręcać, to pan Jarosław Lipszyc wygląda na reprezentanta żydokomuny, z
uwagi choćby na zaangażowanie w ?Krytyce Politycznej?, będącej współczesną
odmianą ?Nowych Dróg?, w których za pierwszej komuny przodkowie
dzisiejszych demokratów kombinowali, jakby tu wydymać mniej wartościowy
naród tubylczy po marksistowsku-leninowsku.

Do tego towarzystwa dołączyła Jabłoneczka, czyli pani Anna Applebaum. W jej
przypadku zaangażowanie w obronie demokracji jest zrozumiałe, jeśli się
zważy, jakie alimenty musiał stracić książę-małżonek, przyłapany przez
spiskujących kelnerów na intymnych wynurzeniach o robieniu laski
prezydentowi Obamie. Na wszelki tedy wypadek on będzie wykładał w
Harvardzie, podczas gdy pani Anna będzie pilnowała interesu tutaj, bo
czegóż bronić na tym świecie pełnym złości, jak nie demokracji in partibus
infidelium?

Jest tam jeszcze wielu innych obrońców drobniejszego płazu, ale nawet i bez
nich, gdyby tylko ścisłe kierownictwo, wzorem Vasila Bilaka, poprosiło Unię
Europejską o udzielenie naszemu nieszczęśliwemu krajowi bratniej pomocy
gwoli obrony demokracji, to jestem pewien, że ani Nasza Złota Pani, ani
francuski safanduła nie pozostaliby na takie wołanie serca gorejącego
obojętni.

Taką możliwość przewiduje zresztą ratyfikowany 10 października 2009 roku
przez pana prezydenta Lecha Kaczyńskiego traktat lizboński, nazywając to
?klauzulą solidarności?. W takiej sytuacji nowy, już bez wątpienia
demokratyczny rząd, pod dyktando Ligi Antydefamacyjnej w podskokach
spełniłby wszystkie żydowskie roszczenia ? bo czyż w przeciwnym razie
żydokomuna tak by się wedle obrony demokracji w Polsce uwijała?"

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

7. Data: 2015-11-23 15:27:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]
demokratycznego obyczaju zmuszają nas do wyrażenia stanowczego sprzeciwu"

Pan Staszek juz zostal spokesmanem KODu:

Mamy Bis PRLu, słuchałeś dzisiaj Glińskiego, wraca cenzura telewizji, otwarcie to
przed chwilą w przemówieniu powiedział, ma być jedna prawda pisowska. No to jak
pierdole, bo pan prokurator który bronił księdza z Tylawy, teraz będzie przekonywał w
telewizji, że łapanie za siusiaka dziecko przez księdza to radioterapia, bo tak
bronił tego księdza.

8. Data: 2015-11-24 18:17:10

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
demokratycznego obyczaju zmuszają nas do wyrażenia stanowczego sprzeciwu" -
wyjaśniają. Grupa ma już kilkanaście tysięcy członków.

A tutaj Pas Schechtera dla tych najbardziej zdeterminowanych z KODu:
https://pbs.twimg.com/media/CUl3h1CW4AEU2AT.jpg

--
Smart questions to stupid answers

9. Data: 2015-11-24 19:32:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]
wyjaśniają. Grupa ma już kilkanaście tysięcy członków.

A tutaj Pas Schechtera dla tych najbardziej zdeterminowanych z KODu:

Kolejny pokaz komunizmu, bo komunistą przeszkadzają media niepisowskie, bo im obalają
zakłamaną propagandę, czyli są dla bolszewików wrogie.

10. Data: 2015-11-24 19:42:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 09:17:10 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

> [...]
wyjaśniają. Grupa ma już kilkanaście tysięcy członków.

> A tutaj Pas Schechtera dla tych najbardziej zdeterminowanych z KODu:

Super :-D

--
[...]

Hłe, Hłe
Hłe, Hłe