Pozdrowienia dla klepaczy

1. Data: 2005-10-27 10:32:54

Temat: Pozdrowienia dla klepaczy
Od: "Greg" <greg{anty-smapik}@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

... ofert :)

powodzenia przy rozpisywaniu pielęgniarek w ks-swd :)

2. Data: 2005-10-27 11:54:07

Temat: Re: Pozdrowienia dla klepaczy
Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg napisał(a):

> ... ofert :)
>
> powodzenia przy rozpisywaniu pielęgniarek w ks-swd :)

malopolski oddzial zachorowal na lenia, i to ostrą postać - przyslal
przedluzenia umow i juz :)

Z wifi, na niusy, pisze dla Was
Adam

3. Data: 2005-10-27 12:57:46

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <greg{anty-smapik}@interia.pl> napisał w wiadomości
> ... ofert :)
>
> powodzenia przy rozpisywaniu pielęgniarek w ks-swd :)

Jeszcze jest czas. Spieszmy sie powoli :-).
Zresztą o wiele lepsza zabawa jest z planem dostosowawczym. Wiedziałem od
dawna,że powinienem pojsc w budowlanke :-)

4. Data: 2005-10-28 05:38:55

Od: "Greg" <greg{anty-smapik}@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> malopolski oddzial zachorowal na lenia, i to ostrą postać - przyslal
> przedluzenia umow i juz :)

a rozmowy o ewentualnych zwiększeniach kontraktów będą ?
bo jak nie to sprytnie zadziałali :p

5. Data: 2005-10-28 05:40:26

Od: "Greg" <greg{anty-smapik}@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jest czas. Spieszmy sie powoli :-).
> Zresztą o wiele lepsza zabawa jest z planem dostosowawczym. Wiedziałem od
> dawna,że powinienem pojsc w budowlanke :-)

w w-m terminy na szp, rtm, stm i aos mają przesunąć
na 7 listopada ... więc będzie jeszcze kilka dni - najgorzsze
jest to że przeplecie się z rozliczeniem ...

6. Data: 2005-11-07 14:27:52

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg napisał(a):

> a rozmowy o ewentualnych zwiększeniach kontraktów będą ?
> bo jak nie to sprytnie zadziałali :p

mają być :)
ale pewnie jak w zeszlym roku przyslą taki sam kontrakt za odrobine
wieksze pieniadze - % to cos w okolicy inflacji, OIDP.

Z wifi, na niusy, pisze dla Was
Adam

jak pomóc znerwicowanej siostrze?
Cukrzyca