Poznań-Rzeszów

1. Data: 2002-06-08 11:02:23

Temat: Poznań-Rzeszów
Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okoliczności zupełnie nie związane z robótkami sprawiły, że mogło dojść do
mojego spotkania z Iwonką(Poznań). Muszę przyznać, że jest to niesamowite
uczucie osobiście poznać kogoś, kogo zna się tylko z grupy i maili. Jakoś
tak serce mocno bije i czuje się wewnętrzną radość i satysfakcję.
Miałyśmy bardzo mało czasu, ale mimo wszystko bardzo się cieszę, że doszło
do tego spotkania.

Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-06-08 13:28:34

Temat: Re: Poznań-Rzeszów
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

a w Rzeszowie odbylo sie spotkanie mnie i Kasi. Haniu, bardzo bysmy chcialy
abys dolaczyla do naszej grupy. okazalo sie, ze Kasia robi piekne hafty
Richelieu i plaskie (oraz szyje), krzyzykuje. a ja krzyzykuje i szydelkuje.
a teraz najlepsze: po wymianie maili okazalo sie, ze mieszkamy W TYM SAMYM
BLOKU !!!!!!

,aja (Rzeszow)

1. Data: 2002-06-08 13:54:04

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ja Wam zazdroszczę!!!!!
W grupie warszawskiej jest kilka dziewczyn, wszystkie są przemiłe i
sympatyczne, ale niestety mieszkamy w różnych punktach miasta.
A tak chciałoby się mieć kogoś o tych samych zainteresowaniach blisko.
Życzę miłej współpracy
Ela0626

1. Data: 2002-06-08 14:24:11

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a teraz najlepsze: po wymianie maili okazalo sie, ze mieszkamy W TYM SAMYM
> BLOKU !!!!!!

Ale Wam fajnie macie tak bliziutko do siebie. Ja zastanawiam się jak
Białostoczanki są ulokowane w mieście może też mieszkamy blisko siebie. No i
może i nam się uda spokać niebawerm. :)))

Pozdrawiam
Magda
--
GG 1582381
(Białystok)

1. Data: 2002-06-08 15:27:07

Od: "kroowka " <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a teraz najlepsze: po wymianie maili okazalo sie, ze mieszkamy W TYM SAMYM
> BLOKU !!!!!!

super niespodzianka :))) fajnie macie.
a ja przy tej okazji moze zapytam, czy jest na pl.rec.r-r ktos z Olsztyna?
ja tu jestem od niedawna i jeszcze chyba nikogo nie zauwazylam. a fajnie
byloby sie chociaz poradzic gdzie i co najlepiej kupic (tymbardziej ze ja
jeszcze niezbyt dokladnie poznalam rozklad pasmanterii na planie miasta :) )
a moze od czasu do czasu sie spotkac tak jak sie to dziewczynom udaje :)
pozdrawiam wszystkich serdecznie

Olcia
(od jakiegos czasu z Olsztyna)

1. Data: 2002-06-10 06:40:13

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak serce mocno bije i czuje się wewnętrzną radość i satysfakcję.
> Miałyśmy bardzo mało czasu, ale mimo wszystko bardzo się cieszę, że doszło

Witam. Masz racje Haniu, czas nas naglil, ale i tak sie spotkalysmy, a to chyba
najwazniejsze. Deszcz na dworze padal niemilosiernie, ja bylam w pracy, w
czasie godzin pracy i na terenie zakladu pracy, wiec z kazdej strony bylo
zagrozenie natkniecia sie na kierownictwo i dyrekcje. Ale juz wiemy jak
wygladamy i kim jestesmy - fajnie zabrzmialo. Nie wiedzialam, ze mozna na kogos
czekac z taka niecierpliwoscia, a czekalam. Wiem, ze jest ktos, z kim mozna
sobie pogadac i zrozumie, chociaz mnie nie zna. Fajnie, ze sa tacy ludzie.
Masz mila rodzine, i przesympatyczna mame. Pozdrowienia dla calej rodzinki.
Pozdrawiam - Iwona Elblag/Poznan

1. Data: 2002-06-10 06:55:20

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a moze od czasu do czasu sie spotkac tak jak sie to dziewczynom udaje :)

Witam Cie Olciu. Ja jestem z Elblaga, obecnie chwilowo mieszkam w Poznaniu, ale
mam nadzieje, ze kiedys wroce mdo Elblaga. Co do Olsztyna to Ci nei pomoge, ale
w Elblagu polecam Ci pasmanterie na ul. Gwiezdnej, babka ma duzy wybor
wszystkiego, pomaga w wyborach a do tego sciagnie wszystkjo co bedziesz
chciala. a tak w ogole to skad jestes? Bo w Olsztynie mieszkasz od niedawna.
Pozdrawiam - Iwonka Elblag/Poznan

1. Data: 2002-06-11 12:13:05

Temat: Odp: Poznań-Rzeszów
Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maja <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adt1sg$9mn$...@n...tpi.pl...
> [...]
szydelkuje.
> a teraz najlepsze: po wymianie maili okazalo sie, ze mieszkamy W TYM SAMYM

Byłoby mi bardzo miło dołączyć do Was. Ja ostatnio tylko szydełkuję, ale
zdarzało mi się robić na drutach, a nawet coś uszyć, tylko mam kiepską
maszynę do szycia (taki PRL-owski Łucznik)
O haftowaniu to raczej mam marne pojęcie. Ostatnio nachodzi mnie na naukę
frywolitek, ale nie wiem czy bez fachowej pomocy mi się uda.

Hania (Rzeszów)
gg 3266206

Re: problem z archiwum
wystawa haftu w Łodzi
Re: Witam!
Re: Witam!
kursy koronek w Muzeum Etnograficznym w Toruniu