Poznań - kiedy spotkanie?

1. Data: 2003-12-02 20:47:05

Temat: Re: Poznań - Było Warszawa -proponuję zlot
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bqisv1$o8p$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "annaweronika" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości
> za
> No wiec powiem tak: na dzisiaj moge i bardzo chetnie przyjde.
> Ale w poniedzialek 15 dowiem sie, czy mi nie zafunduja milego kola z
> laryngologii wlasnie wtedy, a to by zmienilo znaczaco postac rzeczy.
> W kazdym razie wpisuje sie na liste

No to liczymy ze nie bedziesz miala kola :))

> PS. A nasza Agnieszka slicznego Wojtusia urodzila...:o)))))

WoW, Super - jak bedziesz z nia miala kontakt to pozdrow ich ode mnie :)

> Ps2. ale nas gniota na uczelni, nie mam czasu na robienie nowych
rzeczy.....

Nie tylko ciebie :(

Valentine

1. Data: 2003-12-02 20:48:35

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Ania Pierzchała
2. Valentine (Dorota)
3. agpat (Agnieszka)
4. Bebe1 czyli Beata
5. Myszka/gonsiorek
6. ja :-)))

Miruśka, a Ty????

1. Data: 2003-12-03 15:38:16

Od: Mirka Stobienia <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-12-02 21:48, annaweronika:

>1. Ania Pierzchała
>2. Valentine (Dorota)
>3. agpat (Agnieszka)
>4. Bebe1 czyli Beata
>5. Myszka/gonsiorek
>6. ja :-)))
>

>Miruśka, a Ty????

Dzięki za pamięć :)
Na razie zdrowie dopisuje, nic mi się na ten dzień nie szykuje, więc się
wstępnie zgłaszam.

Miruśka

--
Poznań
GG: 1830698, ICQ: 147879346, o2: sweet-pea

"Według norm innych ludzi, ona także się zgubiła. Ale ona sama patrzyła
na to inaczej. Wiedziała, gdzie jest. To inni nie wiedzieli."
Terry Pratchett /Równoumagicznienie/

1. Data: 2003-12-03 18:53:34

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Ania Pierzchała
2. Valentine (Dorota)
3. agpat (Agnieszka)
4. Bebe1 czyli Beata
5. Myszka/gonsiorek
6. Miruśka
7. Iwonka/Puchaczek (nie ma teraz dostepu do netu)
8. ja :-)))
No to ładna grupka nam się zebrała...
Za dwa tygodnie w czwartek (18.12), godz. 17.00

tylko GDZIE????????/
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-12-12 14:11:45

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Ania Pierzchała
> 2. Valentine (Dorota)
> 3. agpat (Agnieszka)
> 4. Bebe1 czyli Beata
> 5. Myszka/gonsiorek
> 6. Miruśka
> 7. Iwonka/Puchaczek (nie ma teraz dostepu do netu)
> 8. ja :-)))
w czwartek (18.12), godz. 17.00

Miejsce spotkania: Rarytas Wiedeński, ul. Mielżynskiego, naprzeciwko Okrąglaka

do zobaczenia!
annaweronika

1. Data: 2003-12-12 14:22:22

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miejsce spotkania: Rarytas Wiedeński, ul. Mielżynskiego, naprzeciwko Okrąglaka

lo matko, cale studia tam tylam, dziewczyny zjezcie za mnie cos
pysznego..... milego robotkowania Wam zycze

> do zobaczenia!
> annaweronika

pozdrawiam
Ewa co zdradzila Poznan dla Torunia, a Torun dla Krakowa

1. Data: 2003-12-17 20:17:10

Od: Mirka Stobienia <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-12-12 15:11, annaweronika:

> w czwartek (18.12), godz. 17.00
>
>Miejsce spotkania: Rarytas Wiedeński, ul. Mielżynskiego, naprzeciwko Okrąglaka
>
>do zobaczenia!
>annaweronika

Buuuu!!! I znów mi się nie uda. Niestety nie dam rady przyjść. Życzę
miłego spotkania.

Miruśka

1. Data: 2003-12-17 21:03:36

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Buuuu!!! I znów mi się nie uda. Niestety nie dam rady przyjść. Życzę
> miłego spotkania.

Miruśka - zachodzi ciężkie podejrzenie, ze się migasz od spotkań... W ramach
rehabilitacji nastepne organizujesz TY ;-)))))

pozdr i Wesołych Świąt
annaweronika

1. Data: 2003-12-18 10:07:28

Temat: Re: Poznań - kiedy spotkanie?
Od: a...@z...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety nie dotrę na to spotkanie (Wojtuś ma dopiero 3 tygodnie ;) ) ale
serdecznie wszystkich pozdrawiam!
Agnieszka -już nie z wielkim brzuchem- ale za to z Wojtusiem

1. Data: 2003-12-18 13:33:56

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja niestety nie dotrę na to spotkanie (Wojtuś ma dopiero 3 tygodnie ;) ) ale
> serdecznie wszystkich pozdrawiam!
> Agnieszka -już nie z wielkim brzuchem- ale za to z Wojtusiem

Usprawiedliwienie przyjęte ;-)
opiekuj się Wojtusiem, będziemy myślałąy o tobie nad robótkami, jeszcze
niejedno spotkanko przed nami
pozdr serdeczne (i słoneczne!)
annaweronika

Inspiracje