[Poznan] spotkanie po wakacjach :)

1. Data: 2003-09-25 13:55:04

Temat: [Poznan] spotkanie po wakacjach :)
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dawno ekipa poznanskie nie spotykala sie przy kawie. :(
W zwiazku z tym proponuje bysmy sie spotkaly/spotkali 3 pazdziernika
(piatek) o godzinie 17 :)
Prosze o maila z informacja kto przybedzie co bym mogla miejsce ustalic.
Oczywiscie czekam na wszelkie sugestie dotyczace miejsca spotkania.:)

zakatarzona
Valentine
d...@w...pl

1. Data: 2003-09-25 18:49:50

Temat: Re: [Poznan] spotkanie po wakacjach :)
Od: " Aiszka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Orzeszak <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Prosze o maila z informacja kto przybedzie co bym mogla miejsce ustalic.
> Oczywiscie czekam na wszelkie sugestie dotyczace miejsca spotkania.:)

A czy nowicjuszki przyjmujecie ( nowicjuszka w sensie netu, bo rękodzieło
uprawiam już od ładnych paru lat;))?

"Kamea" na Żydowskiej?

Pozdrawiam:)))))))))))

1. Data: 2003-09-25 18:56:59

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aiszka" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A czy nowicjuszki przyjmujecie ( nowicjuszka w sensie netu, bo rękodzieło
> uprawiam już od ładnych paru lat;))?

Pewnie, ze przyjmujemy :)
Kazda osoba baaardzo mile widziana . A co do "nowicajtu" to przeciez kazda z
nas kiedys to przechodzila.

> "Kamea" na Żydowskiej?

Oj, jest to mysl - na dole mozna wiecej stolikow jakby co polaczyc :)

Dzieki za pomysl :D

zakatarzona
Valentine
d...@w...pl

1. Data: 2003-09-25 19:00:26

Od: " Aiszka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaka jest tradycja Waszych spotkań?
Trzeba coś przynieść ze sobą, oprócz porcji dobrego nastroju?
:)))))))))

1. Data: 2003-09-25 19:09:02

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaka jest tradycja Waszych spotkań?
> Trzeba coś przynieść ze sobą, oprócz porcji dobrego nastroju?
> :)))))))))

Oczywiscie, ze trzeba przyniesc!!! :D
Robotki - te juz zrobione i te w trakcie wykanczania :)

zakatarzona
Valentine
d...@w...pl

1. Data: 2003-09-25 19:17:43

Od: " Aiszka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Orzeszak <d...@w...pl> napisał(a):

> Oczywiscie, ze trzeba przyniesc!!! :D
> Robotki - te juz zrobione i te w trakcie wykanczania :)

To ja się piszę na to spotkanie:))
Zajrzę tu jeszcze w przerwach między oczkiem a krzyżykiem. Ale na wszelki
wypadek proszę o potwierdzenie miejsca spotkania na priv.
Pozdrawiam i do zobaczenia:))

1. Data: 2003-09-25 20:29:00

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też bym chciała! Akurat będę wyjątkowo od 1 do 4.10 w Poznaniu, bo już
się wyprowadziłam :)
Ja też z nowicjatu :)
Ale poważnie mam przytargać ze sobą obrazki?

1. Data: 2003-09-26 10:18:12

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> To ja też bym chciała! Akurat będę wyjątkowo od 1 do 4.10 w Poznaniu, bo
już
> się wyprowadziłam :)

Bedzie nam bardzo milo :)

> Ja też z nowicjatu :)

:)

> Ale poważnie mam przytargać ze sobą obrazki?

Pewnie :)
Jak masz ich baaardzo duzo to chociaz kilka :)

Valentine
d...@w...pl

1. Data: 2003-09-30 13:15:06

Od: " Aiszka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, jest to mysl - na dole mozna wiecej stolikow jakby co polaczyc :)

Czy to nadal aktualne? Bo muszę, ze względu na dzieci, planować z
wyprzedzeniem.

Pozdrawiam,
A.

1. Data: 2003-09-30 13:26:59

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nadal aktualne? Bo muszę, ze względu na dzieci, planować z
> wyprzedzeniem.

Pewnie, ze aktualne :)))

Wlasnie zarezerwowalam 8 miejsc na Zydowskiej w "Kamei" - godzina spotkania
to 17, dzien piatek (3 pazdziernika) :)
Prosze o potwierdzenie przybycia :)

Valentine
d...@w...pl

P.S. Mysle, ze znakiem rozpoznawczym moze byc jakas gazeta robotkowa :)

[xxx] EMS baby- szczegolnie FOX BABY
xxx -Matka Boska Częstochowska
prośba do Warszawianek
Witam-kolejna pozytywnie zakrecona