Praca ON a "ustawa" i kodeks pracy i chronione stanowisko

1. Data: 2004-06-28 17:57:33

Temat: Praca ON a "ustawa" i kodeks pracy i chronione stanowisko
Od: "K Kawka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli zakład pracy chronionej jawnie narusza prawa pracowników z 1 i 2 grupą-
gdzie szukać pomocy tak żeby nie stracić pracy?

2. Data: 2004-06-28 19:44:01

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli zakład pracy chronionej jawnie narusza prawa pracowników z 1 i 2
grupą-
> gdzie szukać pomocy tak żeby nie stracić pracy?

Piszesz tajemniczo o lamieniu prawa. To polecam kontakt z jednostka PIP.

Pozdrawiam
Frank

3. Data: 2004-06-28 21:37:12

Temat: Re: Praca ON a
Od: "KKawka" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frank <f...@g...pl> napisał(a):
> Piszesz tajemniczo o lamieniu prawa. To polecam kontakt z jednostka PIP.

Ok, ale jak się skontaktować
żeby nie sprowokować poważnej kontroli pip w firmie
żeby zachować anonimowość-a nie jest nas dużo-wiec łatwo się domyślić -czyj to
problem -nie chcę też zaszkodzić tym, którzy godzą się na ten układ -bo są
młodzi i wydaje im się że wytrzymają
ja już nie wytrzymuję -i kontrolą pip zaszkodzę sobie
marzę np o ruchomym czasie pracy
bo teraz (nowi szefowie)są straszliwe problemy/na dywaniku za udowodnione
spóźnienie kilka min a równocześnie ogólne niewidzenie nadgodzin =podwójna
dniówka bo zdrowi= sprawni się na to godzą więc ON też muszą, chociaż nie mają
prawa ani sił do nadgodzin
a ogólnie mobing do n'tego stopnia
no i jak widzisz w tym pip?
pt pip a zachowanie pracy, bo rencina nie do wyżycia (jak pewnie u większości)

4. Data: 2004-07-02 10:43:59

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, ale jak się skontaktować
> żeby nie sprowokować poważnej kontroli pip w firmie
[...]

Mozesz zadzwonic nie podajac dokladnych namiarow na firme i zapytaj sie jak
taki problem rozwiazac.

> a ogólnie mobing do n'tego stopnia
> no i jak widzisz w tym pip?
[...]

Jak to jest mobbing, to przepisy juz to okreslily. Niestety, musisz sie
postawic pracodawcy. Ale jezeli liczysz na wygrana, bo to juz sad pracy
rozwaza i wydaje decyzje, to musisz juz wczesniej zbierac dokumenty (np.
kopie pism w ktorych na to zwracasz uwage pracodawcy), miec swiadkow ktorzy
w razie sprawy to zaswiadcza, ocene PIP po kontroli w firmie, no i na samym
koncu skladasz pozew przeciw firmie w sadzie pracy. Jednak, to Ty musisz
udowodnic, ze pracodawca stosuje mobbing (po to te wszystkie dokumenty i
swiadkowie), bo z reguly pracodawvca jest niewinny.
Szczegolow jak postepowac z walka z mobbingiem, dowiesz sie w PIPie, bo po
to jest ta organizacja zeby dbac o przestrzeganie prawa pracy.

Pogoogluj sobie pod haslem mobbing, tak jest wiele informacji.

Pozdrawiam
Frank

Ustroń 2004 - termin zgłoszeń do 30 czerwca !!!
Przedstawiciel i Obrońca Praw ON poszukiwany