Praca dla niepełnosprawnych, najchętniej EPI, Warszawa

1. Data: 2005-05-31 12:28:04

Temat: Praca dla niepełnosprawnych, najchętniej EPI, Warszawa
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Umowa o pracę na czas określony i 600 zł netto za 4 godziny pracy
dziennie.

2. Praca w biurze.
Stanowiska: Broker informacji, Doradca - asystent przedsiębiorcy, Doradca
planowania ścieżki zawodowej.

3. Elastyczne godziny pracy - do uzgodnienia.

4. Dla osób zainteresowanych szkolenie przed podjęciem pracy , finansowane z
funduszu Urzędu Pracy (dla osób zarejestrowanych jako bezrobotne)

5. 06 VI 2005 na ulicy Długiej 44/50 II p. pok. 200 w firmie KNOWLEDGE, o
godzinie 15:00 odbędzie się spotkanie w tej sprawie dla chętnych osób
mających I lub II grupę inwalidzką. Budynek nie jest przystosowany do osób
mających problemy z poruszaniem (brak windy na poziom II).

6. Oprócz spotkania bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 22
635-55-32 godz. 9-17, osoba do kontaktu: Agnieszka Ruszczak lub e-mailem:
s...@k...pl

2. Data: 2005-05-31 12:54:31

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

From: "ewa"
> 1. Umowa o pracę na czas określony i 600 zł netto za 4 godziny pracy
> dziennie.
> 2. Praca w biurze.
CIACH

A tu z kolei warto się zainteresować.
HuSadam

Piekne dziewczyny i samochody... >>> http://link.interia.pl/f188a

3. Data: 2005-05-31 14:38:05

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HuSadam" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> From: "ewa"
> CIACH
>
> A tu z kolei warto się zainteresować.
> HuSadam

Chyba, że to będzie to samo biuro, w którym odbywa się spotkanie wstępne,
na II piętrze bez windy...
To jak rozumiem Cię nie razi, w przeciwieństwie do słowa "mikrofirma", które
dla ON jak wiadomo jest obraźliwe...

Cóż, ja akurat mam odwrotne odczucia...

LM

4. Data: 2005-05-31 14:45:29

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba, że to będzie to samo biuro, w którym odbywa się spotkanie wstępne,
> na II piętrze bez windy...

Na pewno w nim bo w ofercie wyraznie napisano, ze "najchętniej EPI", bo oni
nie maja problemow z chodzeniem

Leszek

5. Data: 2005-05-31 14:59:25

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na pewno w nim bo w ofercie wyraznie napisano, ze "najchętniej EPI", bo
oni
> nie maja problemow z chodzeniem
>
> Leszek

No niby słusznie prawisz

LM

6. Data: 2005-06-01 09:50:14

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak. Praca będzie wykonywana w Warszawie na ul. Długiej 44/50, na II
piętrze. Do pokonania jest 50 schodów pod górę. Ewentualnie 25 w dół, bo
jest winda, ale dostać się nią można tylko na III piętro.

Po lekturze postów z listy dodam jeszcze, że szukamy osób komunikatywnych,
tolerancyjnych i POZYTYWNIE nastawionych do ludzi, ponieważ praca będzie
wymagała akceptacji współpracowników i ich niepełno lub pełnosprawności oraz
kontaktu z klientem (czasem trudnym) - bezpośrednio, przez telefon oraz
pocztę elektroniczną.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Ewa

7. Data: 2005-06-01 10:25:36

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja moglbym to robic ale niestety jestem na wozku

Leszek

8. Data: 2005-06-02 12:51:07

Od: robercikus <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LECH DUBROWSKI napisał:
> Ja moglbym to robic ale niestety jestem na wozku
>
> Leszek

ja tez... ;) i to bardzo chetnie... jestem komunikatywny, pozytywnie
nastawiony do otoczenie, pokojowo i pogodnie usposobiony... tylko ze...
mieszkam w Piekarach slaskich a nie w warszawie ;-P
pozdr
robercikus

9. Data: 2005-06-03 20:53:42

Od: "Karol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety standard wsród niepełnosprawnych to osoby o rozczeniowym
nastawianiu do zycia bo im sie cos nalezy bo firma nie taka itp itd
i to bardzo zniecheca pracodawców i nie ma sie czego dziwic wole zatrudnic
normalnego pelnosprawnego ktory ma poztywne nastawienie do zycia a nie
zgorzknialego obrazonego na caly swiat inwalide
smutne ale prawdziwe

10. Data: 2005-06-03 22:02:52

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

From: "Karol"
> niestety standard wsród niepełnosprawnych to osoby o rozczeniowym
> nastawianiu do zycia bo im sie cos nalezy bo firma nie taka itp itd

A nieprawda. Wielu właśnie zbiera siły aby podziękować za liczne łaski jakie
doznali w swym pełnym radości zyciu i niechętnie nawet słuchają o możliwości
ochrzanienia Bozi za spieprzenie niektórych ziemskich spraw. I gdzie tu
roszczenia?
HuSadam

Zobacz projekt nowej strony glownej portalu INTERIA.PL

szukam wolnego terminu nad morzem
Komunikacja międzyludzka wśród ON
A może tak na yachcik ?
Dodatki do najnizszych rent?