Praca w UE

1. Data: 2004-09-22 11:57:38

Temat: Praca w UE
Od: l...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was próbował podjąć pracę jako farmaceuta w którymś z krajów Unii
Europejskiej po 1 maja 2004 r.? A może słyszeliście o przypadkach innych osób,
które chciały pracować w zawodzie w UE? Interesują mnie szczególnie historie
dotyczące Wielkiej Brytanii.
Wiem, jak sprawa się przedstawia od strony prawnej: zawód farmaceuty jest
jednym z tzw. zawodów sektorowych, co - w dużym uproszczeniu - oznacza, że
kwalifikacje uprawniające do jego wykonywania zdobyte w jednym z krajów UE są
uznawane na terenie całej Unii. Tak więc, teoretycznie, nie powinno być
problemu.
A jak to wygląda w praktyce? Czy nie występuje jakiś rodzaj dyskryminacji
farmaceutów ze względu na ich pochodzenie?

Pozdrawiam serdecznie
Luke

2. Data: 2004-09-22 12:10:07

Temat: Re: Praca w UE
Od: "apzw" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co słyszałem to np 2 lata temu w Irlandii był zalew farmaceutów z
Hiszpanii więc chyba nie powinno być aż tak trudno...

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

3. Data: 2004-09-23 21:18:41

Od: "s8y" <s8y[CutItOut]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli tylko uda Ci sie wydrzec zaswiadczenie (poswiadczenie kwalifikacji) z
Naczelnej Izby Aptekarskiej to reszta wydaje sie byc banalna. Ktos juz mial
takie doswiadczenia z Izba (prosze o kontakt) czy tylko mnie sie to
przydarzylo?

Pozdrawiam!

Test programu AnoMail
Poprawa koncentracji