Praca w internecie

1. Data: 2000-01-21 12:36:01

Temat: Praca w internecie
Od: "Paweł Kadubicki - Zarabianie" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chcesz szybko i w latwy sposob zarobic sporo pieniedzy odwiedz strone
http://republika.pl/kurciok na tej stronie znajdziesz szczegołowe informacje
dotycz?ce tego zagadnienia. Dodam jeszcze ze aby uruchomic interes nie
trzeba miec pieniedzy wystarczy tylko internet(nie trzeba sie tez na niczym
sie znac). Ponadto nie mozna w zaden sposob stracic (jest to niemozliwe).
Gdy ja uruchomialem ten mały interes nie spodziewalem sie ze za cos tak
prostego zarobie wiecej niz w stalej pracy. Jesli nie wierzysz w to co pisze
obejrzyj jeden z czekow ktory znajduje się na mojej stronie. Po co chodzic
do pracy jesli mozna miec pieniadze nie robiac nic.

Przyjemnego zarabiania zyczy Pawel Kadubicki k...@p...onet.pl

2. Data: 2000-01-21 21:42:17

Temat: Odp: Praca w internecie
Od: "Stanisław Strzegomski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Kadubicki - Zarabianie <k...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Jesli chcesz szybko i w latwy sposob zarobic sporo pieniedzy odwiedz
strone
> http://republika.pl/kurciok
Witaj
Ten sposób znany jest mi od dawna, Znam wielu, którzy próbowali,
a nie znam nikogo, kto by zarobił. Czy mógłbyś zeskanować
dowód otrzymania przez ciebie pieniędzy i pokazać w grupie?
Pozdrawiam
R.
P.S. Pojawiające się reklamy są b. uciążliwe (muszą być
zawsze na wierzchu otwartych okien) i praktycznie
uniemożliwiają robienie na kompie czegokolwiek
poza słuchaniem muzyki.

GOSCIE czy WILKI i Chamstwo Uzytkownika
Strona SamiSobie - list na grupe
[Fwd: [hrm-pl] telepraca]
Ilizarow-Zakopane?
Chamstwo UZYTKOWNIKA [Fwd: proba wlamania]