Praca za posrednictwem Netu i bariery w polsce...

1. Data: 2001-10-15 13:46:02

Temat: Praca za posrednictwem Netu i bariery w polsce...
Od: "Jerry~Keey" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://republika.pl/regu1y/Ankps/

1. Data: 2001-10-15 18:25:32

Temat: Re: Praca za posrednictwem Netu i bariery w polsce...
Od: "Mike" <C...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerry~Keey <p...@h...com> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qepc8$87$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> http://republika.pl/regu1y/Ankps/

Wypełniłem ankietę.

Dopiero za drugim razem zauważyłem, że jest więcej
niż jedno pytanie.

Nie da się zrobić, żeby automatycznie przechodziło
do następnego?

BTW Barier nie ma poza słabymi łączami.

Pozdr

Mike

1. Data: 2001-10-15 18:36:11

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike napisał:

> [...]
>
> Dopiero za drugim razem zauważyłem, że jest więcej
> niż jedno pytanie.
>
> Nie da się zrobić, żeby automatycznie przechodziło

po co reklamujesz spam na grupie ?

1. Data: 2001-10-15 19:03:09

Od: "Mike" <C...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz <d...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> po co reklamujesz spam na grupie ?

Gosciu pisze prace na temat zwiazany z
psychologia,
choc moze bardziej z socjologia.
Bo niestety praca w domu ma ten minus, ze traci
sie
kontakt z ludzmi (poza rodzina), co ma kiepski
wplyw na psychike.

Ale rozumiem, ze ktos kto nigdy nie pisal pracy
dyplomowej moze nie wiedziec jak ciezko jest
samodzielnie przeprowadzic ankiete.

Pozdr

Mike

P.S. Jeszcze raz zFUTuj na pl.test,
a trafisz do filtra.

1. Data: 2001-10-16 07:18:38

Od: "Jerry~Keey" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale rozumiem, ze ktos kto nigdy nie pisal pracy
> dyplomowej moze nie wiedziec jak ciezko jest
> samodzielnie przeprowadzic ankiete.

Serdeczne pozdrowienia i dzieki Mike za zrozumienie...

> Dopiero za drugim razem zauważyłem, że jest więcej
> niż jedno pytanie.
> Nie da się zrobić, żeby automatycznie przechodziło
> do następnego?

Niestety nie bo ankiety opiraja sie na serwisie www.sonda.pl i sa to tzw
zalozenia odgorne.
Pozdrawiam J.K.K

Urozmaicenie pogadanki nt ruchow mniejszosci seksualnych?
Re: KOCHAM CIE
Prosba o zgloszenie mojej kandydatury i projektu modelowania sztucznej jazni self(EGO) do Ig Nobel Prize (Harvard University)
tak mnie to ciekawi
Re: :)