Pracoholizm

1. Data: 2000-01-14 15:54:08

Temat: Pracoholizm
Od: Skaner <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jak pomoc osobie, ktora jest nieswiadoma pracoholiczka? Jej pracoholizm
zniszczyl jej malzenstwo.
Pozdrawiam.

1. Data: 2000-01-15 18:54:35

Temat: Re: Pracoholizm
Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skaner napisał(a) w wiadomości: <3...@k...net.pl>...
>Witam.
>Jak pomoc osobie, ktora jest nieswiadoma pracoholiczka? Jej pracoholizm
>zniszczyl jej malzenstwo.

A co, mężuś znieść nie mógł jej zawodowych sukcesów? Kapcie nie były podane
na klęczkach panu i władcy? zupa przesolona? kurze na meblościanie? :)))).
Dorrit

1. Data: 2000-01-15 22:55:17

Temat: Odp: Pracoholizm
Od: "Lamia" <L...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit napisala:

> Skaner napisał(a) w wiadomości: <3...@k...net.pl>...
>
> A co, mężuś znieść nie mógł jej zawodowych sukcesów? Kapcie nie były podan
> na klęczkach panu i władcy? zupa przesolona? kurze na meblościanie? :))))
.

Wydaje mi sie, ze nie o taka odpowiedz chodzilo Skanerowi. Pracaholizm dotyc
zy zarowno mezczyzn jak i kobiet, a on zapytal jak rozwiazac problem z ktory
m sie zetknal:-)
Szczerze mowiac tez jestem ciekawa Waszego zdania

roza

1. Data: 2000-01-16 09:03:07

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skaner <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@k...net.pl...
TRABUL wrote:

> Jak pomoc osobie, ktora jest nieswiadoma pracoholiczka? Jej pracoholizm
> zniszczyl jej malzenstwo.

Trzeba wlezc na wysoka gore i siedziec tam i myslec tyle ile trzeba, badz
wio do psychologa.

TRABUL

1. Data: 2000-01-16 13:08:01

Od: "Esqulap" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorrit <ziemnik @ ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Ln3g4.26923$X...@n...tpnet.pl...
> [...]
> na klęczkach panu i władcy? zupa przesolona? kurze na meblościanie? :))))

Mocno powiedziane.
Ale, ale. Czy tylko facet może niszczyć małżeństwo swoją pracą wyniesioną na
piedestał? Chyba nie. Może tylko zdarza się to o wiele częściej niż w przypa
dku kobiet.

Esqulap
***Niszcz feminazizm***

1. Data: 2000-01-16 15:39:48

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lamia napisał(a) w wiadomości: <85qtq5$rln$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

podane na klęczkach panu i władcy? zupa przesolona? kurze na meblościanie?
:))))
>.
>
>Wydaje mi sie, ze nie o taka odpowiedz chodzilo Skanerowi.

Bo nie jest to odpowiedź, tylko pytanie. Skaner sam już postawił diagnozę
rozpadu tego małżeństwa, znalazł winowajcę i odpowiedział na własne pytania.
Wszystko to zrobił w 2 zdaniach przyjmując - być może - fałszywe założenia,
że: a/ pracocholizm jest dewiacją,
b/ pracocholiczka wymaga pomocy /czyt. przestawienia jej własnych
priorytetów/
c/ praca zniszczyła jej małżeństwo.

Pracaholizm dotyc
>zy zarowno mezczyzn jak i kobiet, a on zapytal jak rozwiazac problem z
ktory
>m sie zetknal:-)

Najzabawniejsze jest to, że problem nie dotyczy wzmiankowanej
pracocholiczki, tylko Skanera. Może ona uważa, że przyczyną rozpadu jej
małżeństwa były np. zdrady męża. Skaner jest natomiast pewien - że wyłącznie
praca. Tak, jakby co najmniej siedział pod ich łóżkiem. Być może to Skaner
jest tym porzuconym lub porzucającym mężem, ale skoro wymaga dyskusji nad
problemem - powinien sprawę stawiać jasno!
Dorrit

1. Data: 2000-01-16 16:08:00

Od: "Kubuś Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit > napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>na klęczkach panu i władcy? zupa przesolona? kurze na meblościanie? :)))).

Rozesmialam sie - to jakby cytat z mojej zadziornosci sprzed laty.

Przeciez dobrze wiesz Dorrit, ze mezczyzna z trudem godzi sie na sukcesy
wlasnej zony. Godzi sie o ile ma wrazenie, ze jego sa wieksze. Godzi sie, o
ile ta kobieta bedzie starala sie te swoje sukcesy pomniejszyc. Godzi sie
jak jest typowym "kapciem" i szuka w zonie mamusi.
"Samce" . Nie jestem feministka, ale jest to pozostalosc po epoce
absolutnego panowania mezczyzn. Oni w swiecie , w ktorym kobiety czesto sa
wyzej nie umieja sie odnalesc.....
I bardzo takich kobiet nie lubia.
Ja mam tylko podwladnych - mezczyzn. Musze od czasu do czasu wykazywac sie
dyplomacja, co nie jest moja wrodzona cecha. Ale rabac rozne prawdy prosto
w oczy juz sie oduczylam. Efekt bylby w mojej sytuacji tragiczny.
Pozdrawiam.
Kubus Fatalista
Bozena

1. Data: 2000-01-16 18:26:41

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Kubuś Fatalista:
: ....
[...]

Przypomnial mi sie przy okazji dowcip taki jeden:

Z czym mamy do czynienia kiedy kobiety zaczynaja 'rzadzic'?
Z b.......m (nie powiem brzydko).

No wiem, meski szowinista jestem. ;))))))))))))))

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-16 19:16:27

Od: "Kubuś Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

>Z czym mamy do czynienia kiedy kobiety zaczynaja 'rzadzic'?
>Z b.......m (nie powiem brzydko).
>
>No wiem, meski szowinista jestem. ;))))))))))))))

Odpowiem pytaniem :
"Ile kobiet jest w polskim rzadzie i z czym mamy wobec tego do czynienia?"

Wiem, damska szowinistka jestem ;-)))))))))
Pozdrawiam
Kubus Fatalista
Bozena

1. Data: 2000-01-16 21:41:32

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Kubuś Fatalista:
> Odpowiem pytaniem :
> "Ile kobiet jest w polskim rzadzie i z czym mamy wobec tego do czynienia?"

Oj, Bozena! Nie chodzi o rzad tylko o rzadzenie tak w ogole.
A mamy do czynienia z 'balaganem', a myslalas ze z czym(?)... ;)))))))))
Oczywiscie sa wyjatki, przynajmniej teoretycznie. ;)))))))

OK! To dodam jeszcze to co zawsze kazdemu ciagle powtarzam dla pelnego
zrozumienia: *kobietki sa bardzo potrzebne*. :)))

Pozdrawiam.
--
Czarek

RE: Zdjecie przy podaniu o prace.
Dlaczego ludzie plotkuja?
Emocje - podstawowy składnik ewolucji nowego człowieka
Do ludzi z okolic Gliwic-"konferencja psychologiczna"
stygamtyk czy oszust?