Pracownia chemiczna w gimnazjum

1. Data: 2007-09-07 14:07:50

Temat: Pracownia chemiczna w gimnazjum
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niedługo oddają nam nowe piętro gimnazjum. W związku z tym że szkoła dostaje
pieniądze na wyposażenie wszystkich pracowni m.in. chemicznej dyrektor nakazał
mi (nauczycuielowi chemi) zrobienie kosztorysu co potrzebuje do pracowni ,
gdzie to można kupić i w jakich cenach. Może ktoś orientuje się gdzie
najlepiej kupować:

1. Odczynniki chemiczne
2. Dygestorium
3. Szkło laboratoryjne
4. Pomoce dydaktyczne (palnsze, modele atomów, wagi, pHmetry, itp)

Pieniądze niby daje ministerstwo ale nie byłbym pewien czy fundusze nie bedą
obcięte w stosunku do oczekiwanych dlatego pewnie trzeba troche sugerować się
ceną) zapoznałem się z ofertą firmy Pierron ale prawie zemdlałem widząc ich
cennik (np układ okresowy 800 pln brrr...)

Proszę szczególnie o pomoc nauczycieli którzy musieli sami wybierać sprzęt do
swoich pracowni i tych którzy mają nowe pracownie i czują że czegoś w nich
brakuje. No własnie... czego brakuje, żebym czegoś nie przeoczył

z góry dziękuję i pozdrawiam

Krzysiek

2. Data: 2007-09-07 17:24:44

Temat: Re: Pracownia chemiczna w gimnazjum
Od: "HaNo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

może tu? http://www.labart.pl/

3. Data: 2007-09-07 19:34:37

Od: "Krzysiek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może tu? http://www.labart.pl/

niestety nie ma cennika na odczynniki ":(

4. Data: 2007-09-07 20:46:27

Od: "HaNo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> niestety nie ma cennika na odczynniki ":(

http://www.labart.pl/cennik.html
Trzeba wysłać formularz a natychmiast przysyłają cenniki . Mam je ale sprzed
roku więc pewnie nieaktualne. Oferta pewnie się trochę zmieniła, ale ceny są
przyzwoite więc chyba warto.

[spam] statystyka - obliczenia, prace badawcze z psychologii, pedagogiki i socjologii
Re: wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa masaz tajski kurs masaze tajskie szkolenie masazy tajskich szkola
Jakie znacie miesieczniki itp ?
Re: wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa masaz tajski kurs masaze tajskie szkolenie masazy tajskich szkola
studia I poziomu -> II poziomu a legitymacja studencka