Pracusie

1. Data: 2001-04-19 07:19:55

Temat: Pracusie
Od: "Marek Okrent" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem bez pracy ...
niestety to bardzo bolesne
że nikt nas nie chce.

(Zamierzałem pójść w ślady Magdy ale do tego trzeba mieć talent.)

Chciałbym wspólnie z grupowiczami którzy są bez pracy stworzyć zalążek
własnej firmy. Na początku niech każdy chętny wyśle notkę co potrafi robić
(niekoniecznie sieć). Chodzi o to żeby połączyć w jakąś całość nasze
umiejętności. Przykładowo ktoś będzie malował, ktoś inny robił www i
reklamę, jeszcze ktoś skład na PageMaker-ze : ) . Wiem że to było straszne
uproszczenie ale ja już mam dość odmów pracodawców i ich zaglądania do
"gardła". Liczę na pomoc grupowiczów którzy mają własne firmy i siedzą w
temacie. Chętnie wysłuchamy ich sugestii. Mam pytanie (zawsze ma jakieś
pytanie to chyba jakieś nienormalne), przymierzam się do zrobienia strony na
ten temat nie wiem jednak jak połączyć bazę danych ODBC ze stroną www ?
(chciałbym posegregować dane w tabelach a uaktualnienia chciałbym robić
automatycznie w access-ie)

Pozdrowienia dla ludzi z chat-u #inwalida ( sorka ze ostatnio ulotniłem się
jak kamfora ).

Marek