"Prąd" w prawej nodze

1. Data: 2005-05-25 09:53:53

Temat: "Prąd" w prawej nodze
Od: "MO" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Co to moze być, byłem u trzech różnych lekarzy i żaden z nich nie wie co mi
sie dzieje z nogą, tzn. od roku czasu, mniej więcej raz na miesiac lub
rzadziej łapie mnie w noge taki "prąd" to uczucie jest identyczne jak
uderzenie w nerwy łokcia np. o kant stołu. Taki "prąd" łapie mnie w noge
tylko w nocy, jeśli ten "prąd" w nodze jest duzy to odczuwam to samo uczucie
delikatnie ale w drugiej nodze. Jeden z lekarzy mowi ze to skórcz, ale wiele
osób ma skórcze i podobno skórcz jest bolesny, a mnie nic nie boli tylko ten
przykry "prąd", moge ruszać nogą ale jak wyprostuje to jest jeszcze gorzej,
więc ja zginam i po chwili ( 1min ) "prąd" przemija, ale pozostaje takie
dziwne uczucie w nodze, ktore czasem utrzymuje sie kilka dni. Czy to jakieś
stwardnienie rozsiane. Kiedyś dawno temu stracilem czucie miejscowe w palcu
na 1 miesiąc, potem przeszlo i za rok czasu stracilem czucie brody (tez
ponad miesiac ) i znow przeszlo i narazie jest spokoj, ale martwi mnie ta
noga. Co sie dzieje?
Pozdrawiam
Mariusz.

2. Data: 2005-05-25 10:07:43

Temat: Re: "Prąd" w prawej nodze
Od: "MO" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze ze jak poleje tą noge ciepłą wodą to też mnie złapie ten
"prąd" Moj wiek to 26 lat.

antykoncepcja
Zmiany skorne posloneczne
pigułki antykoncepcyjne a recepta