Pramolan

1. Data: 2001-07-27 17:24:39

Temat: Pramolan
Od: "wli2sp" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jakis czas temu ktos zadal pytanie dot. Pramolanu - na co on
wlasciwie jest. Dobrze, ze mnie ubiegl, poniewaz lekarz rowniez
przepisal mi ten lek. Poczatkowo myslalam, ze na uspokojenie.
Jednak nie zauwazylam jego z a d n e g o dzialania uspokajajacego
(ani usypiajacego itp.). Po czym zaczelam watpic, ze to lek o
takim dzialaniu. Ktos wypowiedzial sie, ze jest to lek bardzo
silny. Jednak, jak wspomnialam, nie wywieral na mnie zadnego
wplywu. Nastepnie otrzymalam Hydroxyzinum, gdzie moge powiedziec,
ze odczuwam po nim jedynie sennosc, zadnych dzialan uspokajacych.
A co smieszne, jest to tylko uczucie sennosci, bo po nim wlasnie z
zasypianiem problem. Nie zazywam go ciagle, nawet polowy listka
nie wykorzystalam. Wlasciwie potrzebowalabym czegos na
"natychmiastowe" uspokojenie w czasie silnego zdenerwowania,
stosowanego w wyjatkowych momentach, kiedy nerwy sa apiete do
granic wytrzymalosci.
Co to powinno byc?

Viola

2. Data: 2001-07-27 21:27:08

Temat: Re: Pramolan
Od: "Esmeralda" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takim dzialaniu. Ktos wypowiedzial sie, ze jest to lek bardzo
> silny. Jednak, jak wspomnialam, nie wywieral na mnie zadnego

Ze mna bylo identycznie. Przepisal mi go lekarz psychiatra.
Pozdrowienia
Esmeralda

3. Data: 2001-07-28 09:36:10

Od: "Krzysztof" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pramolan nie jest bardzo silnym lekiem, jednak jak wszystkie
przeciwdepresanty działa po 2, 3 tygodniach od podania.
Wywiera wyraźny wpływ przeciwlękowy i uspokajający pod
warunkiem przyjmowania j.w. Dlatego warto trochę poczekać.
Polskie Hydroxyzinum nie ma pełnej odpowiedzi klinicznej takiej
jak Atarax, wiec poproś lekarza o hydroksyzynę o tej nazwie
(wielu pacjentów wykazuje taką reakcję na polską hydroksyzynę).
Staraj się unikać przyjmowania " na własną rękę" jakiś "cudownych"
środków, a w szczególności benzodiazepin!
````````````````````````````````````````````````````
``````````````
Pozdrawiam! Krzysztof Jagiełło
k...@t...pl | k...@p...onet.pl
UIN 5140932