Pregnyl???

1. Data: 2002-11-04 12:54:19

Temat: Pregnyl???
Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos mi powie po co zdrowemu dorosłemu mężczyźnie z dwójką dzieci i nie
planującemu kolejnego dziecka ampułki Pregnylu??? nadmieniam ze moze to miec
cos wspolnego z tym ze chodzi na silownie bo znalazlam to w jego torbie z
ciuchami do cwiczenia??? pomocy.
kaśka

2. Data: 2002-11-04 13:39:06

Temat: Re: Pregnyl???
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "azalea" <k...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
miec
> cos wspolnego z tym ze chodzi na silownie bo znalazlam to w jego torbie z

to zdecydowanie ma "cos wspolnego" z silownia:(

Pregnyl to ludzka gonadotropina łożyskowa, otrzymywana drogą ekstrakcji z
moczu kobiet ciężarnych.
Wskazania: niepłodność u kobiet z potwierdzonym niedoborem gonadotropin
(hipogonadyzm hipogonadotropowy), zarówno izolowanym, jak i w przebiegu
niedoczynności przysadki mózgowej. W przygotowaniu do zapłodnienia "in
vitro". Niepłodność u mężczyzn z hipogonadyzmem hipogonadotropowym,
oligospermia i oligozoospermia. Zaburzenia zstępowania jąder, nie wywołane
przeszkodami anatomicznymi. Dzialania niepozadane: u mężczyzn ginekomastia
(za: Pharmindex).

A "panowie z silowni" stosuja Pregnyl w zupelnie innych celach - na porost
masy;)

M.

3. Data: 2002-11-04 13:51:45

Od: "lukas3339" <l...@n...get.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A "panowie z silowni" stosuja Pregnyl w zupelnie innych celach - na porost
> masy;)

Bzdura i to wierutna. Skoro znalzlas pregnyl (biogonadyl) to stawiam ze Twoj
mezczyzna przygotowywuje sie ( zbiera srodki ) badz wlasnie konczy cykl
sterydowy. Pregnyl podobnie jak clostilbegyt stosowany jest pod koniec cyklu
sterydowego aby wzbudzic naturalna produkcje testosteronu, gdyz podczas
cyklu przysadka mozgowa blokuje sie na dluzszy czas i organizm produkuje
bardzo niewielkie ilosci testpsteronu co niestety sprzyja spadkom wagi
ciala.Jesli w ciagu ostatniego czasu maz przytyl znacznie to znaczy ze
bierze a jesli jeszcze nie to znaczy ze dopiero zamierza. A co z tym zrobisz
to juz Twoja sprawa.

lukas3339

4. Data: 2002-11-04 14:04:32

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas3339" <l...@n...get.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ciala.Jesli w ciagu ostatniego czasu maz przytyl znacznie to znaczy ze
> bierze a jesli jeszcze nie to znaczy ze dopiero zamierza. A co z tym

Moj maz nie bierze zadnych sterydow i wyobraz sobie, ze nawet nie chodzi na
silownie:-)

M.

5. Data: 2002-11-04 14:36:59

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli w ciagu ostatniego czasu maz przytyl znacznie to znaczy ze
> bierze a jesli jeszcze nie to znaczy ze dopiero zamierza.

Nie przytył tylko przybrał masy w barach - , jezeli mu sugeruje ze bierze -
zbywa mnie , jest bardziej nerwowy , kłótnie są z byle powodu - co mnie
jeszcze może czekać?

6. Data: 2002-11-04 14:39:14

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulotke sobie przeczytałam dokładnie i nie wiem co z tego wynika dla mnie
czyli czy mam sie martwic czy to normalne i bezpieczne ( dla mnie to
nienormalne)

7. Data: 2002-11-04 15:41:29

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ulotke sobie przeczytałam dokładnie i nie wiem co z tego wynika dla mnie
> czyli czy mam sie martwic czy to normalne i bezpieczne ( dla mnie to
> nienormalne)

zalezy co chcesz...
bezpieczne napewno nie jest...
kilka skutkow ubocznych znanych ma... i kilka nie znanych pewnie tez...
dziecka nie planujecie wiec plodnosc malzonka potrzebna Ci nie jest...
bykiem bedzie wiec bedziesz zachwycona...
a ze troszke wczesniej na serce zejdzie... moze jakas rente dostaniesz...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

8. Data: 2002-11-04 22:36:10

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przytył tylko przybrał masy w barach - , jezeli mu sugeruje ze
bierze -
> zbywa mnie , jest bardziej nerwowy , kłótnie są z byle powodu - co mnie
> jeszcze może czekać?

moze jeszcze stac sie bardziej agresywny... :(

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

9. Data: 2002-11-05 07:27:38

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bykiem bedzie wiec bedziesz zachwycona...
> a ze troszke wczesniej na serce zejdzie... moze jakas rente dostaniesz...

No i tak - kobieta - laik - (czyli ja) zadała pytanie, oczekując możliwie
szczegółowych odpowiedzi a słyszy ze kilka skutków ubocznych znanych ma i
nie napisano jakich oprócz tego ze mi mąz zejdzie, WALDI jezeli wiesz coś
jeszcze napisz - pomyśl ze piszesz do blondynki i w ten sposób wytłumacz mi
wszystkie niebezpieczeństwa proszę.

10. Data: 2002-11-05 11:25:55

Od: "lukas3339" <l...@n...get.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj maz nie bierze zadnych sterydow i wyobraz sobie, ze nawet nie chodzi
na
> silownie:-)

Tak, przepraszam powinienem to napisac pod postem glownym Moja wina. :-)
Wcale nie zarzcuam nic Twojemu mezusiowi :-D

--
lukas3339

płytki krwi i ciąża??
Alergia u dziecka - gdzie szukać?