Preparat wzmacniajacy w losy i paznokcie

1. Data: 2003-04-17 08:24:53

Temat: Preparat wzmacniajacy w losy i paznokcie
Od: "KASKA" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

od kilku miesiecy spozywam preparat witam.mineralny wzmacniający włosy i
paznokcie Silica, o ile na początku (gdzies po miesiącu) przyjmowania tych
tabletek zauważyłam wyraźna poprawe włosów, cery, paznokci, to teraz nie wiem
co się dzieje paznokcie łamia mi sie straszliwie, rozdwajają, wlosy sa ok,
chociaz elektryzuja sie, ale nie wypadają jak przedtem, cera tez się jakos
juz pogorszyła..Preparat zawiera fosfor, żelazo, krzem, kwas pantotenowy,
PABA, niacyne, biotyne i aminokwasy i zioła, czy przyczyną moze być zbyt
długie przyjmowanie tych tabletek? Przyjmuję je od listopada, codziennie po
jednej?? Kaska