Prezent

31. Data: 2007-10-12 21:54:56

Temat: Re: Prezent
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:fena7c$b38$1@inews.gazeta.pl...

> Nie drzyj się. I cytuj poprawnie.

> Jeszcze raz, wolno i wyraźnie: zagadnienia typu "jaki album na zdjęcia ma
> zrobić Ciupa swojej Starej" i podobne nie mieszczą się w tematyce grupy
> pl.rec.uroda. Zasugerowano Ci to już, kiedy pytałaś tutaj o prezent dla
> 50-
> latka. Doprawdy, moja dwuletnia sznaucerka szybciej kuma i jest bardziej
> wyuczalna.
>
> --
> JoP

Nie nazywaj mojej mamy starą głupia mał... Głu... pani głuu... pies...
ile ty masz lat? Kwalifikukesz sie na mohery?? Z pewnoscia...

32. Data: 2007-10-14 17:24:10

Od: "R.i.P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciupa wrote:

> Nie nazywaj mojej mamy starą głupia mał... Głu... pani głuu... pies...
> ile ty masz lat? Kwalifikukesz sie na mohery?? Z pewnoscia...

A ile Ty masz lat? Bo wydaje mi się ze 12. Kobieto dorośnij.

33. Data: 2007-10-15 10:47:28

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciupa <d...@w...pl> napisał(a):

> Nie nazywaj mojej mamy starą głupia mał... Głu... pani głuu... pies...

No przecież z szacunku napisałam "Stara" z wielkiej litery.

> ile ty masz lat? Kwalifikukesz sie na mohery?? Z pewnoscia...

Moheru nie noszę, gryzie, a lat mam wystarczająco dużo, żeby zauważać, że w
jakimś gronie jestem niemile widziana, zanim ktoś mi napisze otwartym
tekstem "idź stąd, obsysasz".

--
JoP

tak!