Prezent na dzień ojca.

1. Data: 2006-06-19 07:59:45

Temat: Prezent na dzień ojca.
Od: Mateo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów.

Chciałbym zamiast obklepanego prezentu typu woda po goleniu pomóc mojemu
ojcu rzucić palenie. Ojciec ma 50lat, pali od 30 lat, pali Męskie i to
po 2 paczki na dzień. Kupowałem mu gumy nicorette ale on nie lubiał ich
żuć. Są jakieś środki lub może działania, które by mu pomogły rzucić to
świństwo? On pali tylko w pracy(kiosk RUCH), jednego od drugiego odpala.
Twierdzi, że lepiej się wtedy koncentruje. W domu wypali 3-4. Najgorsze
jest to, że on chyba przywykł do tego palenia, kiedyś próbował to rzucić
i narzekał na to, że czas mu się dłuży, że ma go za dużo. Co mi polecacie?

Mateusz

2. Data: 2006-06-19 08:53:10

Temat: Re: Prezent na dzień ojca.
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateo" <m...@w...pl> napisał ...

> [...]
> 2 paczki na dzień. Kupowałem mu gumy nicorette ale on nie lubiał ich żuć.
> Są jakieś środki lub może działania, które by mu pomogły rzucić to

Prawda jest niestety taka, że póki ojciec sam nie będzie
chciał ( i to bardzo !) rzucić palenia, to kupowanie mu
jakiegokolwiek "wspomagacza" mija się z celem.
Poza tym specyfiki typu Zyban czy Tabex są i tak na receptę.
Możesz mu ewentualnie wykupić ze dwa seanse biorezonansu.
Ja jakoś niespecjalnie w to wierzę, ale niektórym ponoć pomogło.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2006-06-19 09:42:34

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i narzekał na to, że czas mu się dłuży, że ma go za dużo. Co mi polecacie?

dobre ksiazki, bilet do kina, rower, wycieczka :)

Tomek

4. Data: 2006-06-19 10:54:07

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i narzekał na to, że czas mu się dłuży, że ma go za dużo. Co mi polecacie?

Ja bym go zabral na spacer po oddziale chorob pluc.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

5. Data: 2006-06-19 13:32:27

Od: Mateo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert napisał(a):
> Ja bym go zabral na spacer po oddziale chorob pluc.

Sam nie wiem co tu poradzić, moze plastry mu kupić?

6. Data: 2006-06-19 13:43:49

Od: "2KC" <b...@b...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Sam nie wiem co tu poradzić, moze plastry mu kupić?

ja rzucilem po tabeksie, ale kiedys czytalem na tej grupie ze na niektorych
to w ogole nie dziala. na mnie dzialalo, tj bardzo ulatwilo rzucenie, ale i
tak nie bylo tak latwo:) zreszta probowalem tym tabeksem pare razy, raz nie
palilem pol roku po nim. teraz praktycznie juz rok, pisze praktycznie bo
ostatnio czasem przy piwku cos tam wypale, tnz moze wypalilem 10 fajek przez
ostatnie pol roku. Podobno to jak alkoholizm - do konca zycia sie czuje
pociag to nikotyny :(. Palilem praktycznie przez 10lat z jedna przerwa.

no ale najwazniejsze zeby twoj tato chcial rzucic - bez tego zadne specyfiki
nic nie zdzialaja...

zycze powodzenia w przekonywaniu :)

2KC

7. Data: 2006-06-19 13:43:51

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam nie wiem co tu poradzić, moze plastry mu kupić?

Jak juz napisano, on sam musi tego chciec i musi zrozumiec, ze szkodzi sobie
i otoczeniu ktore nie pali.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

8. Data: 2006-06-19 13:50:20

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak juz napisano, on sam musi tego chciec i musi zrozumiec, ze szkodzi
> sobie i otoczeniu ktore nie pali.

I co mi sie jeszcze przypomnialo... Moj dziadek byl palaczem, w zasadzie
bylem jeszcze wtedy "malym chlopcem", ale jednej nocy mial jakis atak
dusznosci czy cos w tym stylu (to juz dawno temu bylo), a ze z nigo
straszliwy strach to od tego czasu nie ruszyl nawet jednego papierosa.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

9. Data: 2006-06-19 15:49:23

Od: "zdun" <1...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja właśnie dzięki biorezonasowi przestałem palić,
paliłem 10 lat i 30 fajek dziennie
rzuciłem o godzinie 11:15
wypalając pólpapierosa na seansie i od tej pory już narazie nie zajarałem
(4 lata będzie)

10. Data: 2006-06-19 23:30:25

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zdun napisał(a):
> [...]
> rzuciłem o godzinie 11:15
> wypalając pólpapierosa na seansie i od tej pory już narazie nie zajarałem

Wcale nie miałeś ochoty zapalić?

--
Kaja

Szczoteczki elektryczne