Priorytety SLD. Troche off topic, ale jest tyle rzeczywistych problemów...

1. Data: 2003-10-20 13:10:22

Temat: Priorytety SLD. Troche off topic, ale jest tyle rzeczywistych problemów...
Od: "Marek" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kraj
PAP, mat /2003-10-20 14:16:00

SLD przyspiesza z legalizacją aborcji

Prace nad projektami ustaw - tzw. antyaborcyjnej oraz legalizującej związki
homoseksualne mają być jak najszybciej zakończone, by wpłynąć do prezydium
klubu - powiedziała w poniedziałek Joanna Sosnowska (SLD), powołując się na
kierownictwo klubu SLD

2. Data: 2003-10-20 22:26:44

Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
A co z 5 mln bezrobotnych? Bieda, nędza, ubóstwo, wszystko co miało jakąkolwiek
wartość zostało roz.sprzedane (zrestrukturyzowane), korupcja i beznadzieja.
Ja trochę czegoś nie rozmumiem, niedawno wizyty w Watykanie
a teraz skrobać im się zachciewa!!!
A wyskrobać całe towarzystwo z SLD.
Czerwony Piotruś

Użytkownik Marek <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn0mnu$ku7$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> klubu - powiedziała w poniedziałek Joanna Sosnowska (SLD), powołując się na

wydatki na lekarstwa
WOZEK-PANTHERA
nowelizacja ustawy o zatrudnieniu i rehabilitacji ?
Re: renty cd.
"Dni bez renty"