wydatki na lekarstwa

1. Data: 2003-10-20 08:52:11

Temat: wydatki na lekarstwa
Od: "and" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chociaż jestem stary stażem i niemłody wiekiem inwalidą drugiej grupy, to na
łanach tej grupy dyskusyjnej produkuję się po raz pierwszy. Witam więc
wszystkich i odrazu proszę o wyjaśnienie, czy zatrudniający mnie w zakładzie
pracy chronionej pracodawca powinien zwracać mi koszty wykupionych
lekarstw? Czy aby nie dostaje on specjalnych funduszy na ten cel z PFRON-u?
I wreszcie czy są jakieś przepisy w tej kwestii?

Pozdrawiam wszystkich
and

2. Data: 2003-10-20 17:14:17

Temat: Re: wydatki na lekarstwa
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ma fundusz socjalny z ktorego mozesz korzystac ale on musi wyrazic zgode.
zazwyczaj kupuja sobie samochody i jachty.
pozdr.
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

WOZEK-PANTHERA
nowelizacja ustawy o zatrudnieniu i rehabilitacji ?
Re: renty cd.
"Dni bez renty"
przedluzanie prawa jazdy