Problem + Krwawienie miesiaczkowe

1. Data: 2004-05-10 09:02:43

Temat: Re: Problem + Krwawienie miesiaczkowe
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> [...]
> Mam problem, przynajmniej tak mi sie zdaje :) Wyglada on nastepujaco:
> Mojej dziewczynie od 2 tygodnie sie krawienie miesiaczkowe spoznia.
> Mozliwosc ze jest w ciazy jest nie wielka bo za kazdym razem uzywalismy
> prezerwatyw (i zawsze po stosunku sprawdzilem czy jakas nie pekla) Przyczyna
> ze sie spoznia moze byc stres bo studia itp. Wczoraj sie kochalismy i na
> prezerwatywie pojawila sie krew. Mysleliusmy ze to spoznione krwawienie
> jednak dzisiaj nie ma po nim sladu. Jakies pomysly co jest grane? Bo juz nic
> z tego nie rozumiem ... :) Co mam robic?

Stosowanie prezerwatywy nie daje gwarancji nie zajścia w ciążę. Także
IMO test ciążowy jak najbardziej wskazany + wizyta u ginekologa.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

2. Data: 2004-05-10 09:10:17

Temat: Problem + Krwawienie miesiaczkowe
Od: "Marcin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Za odpowiedzi z gory dziekuje. I prosze o powazne podejscie do tematu.

Pozdrowienia dla wszystkich!

PS. Mial ktos podobne przezycie? Co bylo wtedy grane?

3. Data: 2004-05-10 16:16:58

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Przyczyna
> ze sie spoznia moze byc stres bo studia itp.

proponuje zrobic test ciazowy, wtedy bedziecie mieli pewnosc czy aby na
pewno nie zostaniecie Rodzicami ;-) prezerwatywa nie jest az tak skuteczna
metoda ...

Wczoraj sie kochalismy i na
> prezerwatywie pojawila sie krew. Mysleliusmy ze to spoznione krwawienie
> jednak dzisiaj nie ma po nim sladu. Jakies pomysly co jest grane?

jesli okaze sie, ze przyczyna nie jest ciaza, to chyba warto i tak odwiedzic
ginekologa, w koncu 2 tyg. to sporo, moze to rzeczywiscie jakies zaburzenia
hormonalne, warto, zeby Twoja dziewczyne zbadal lekarz

pozdrawiam
Agnieszka

reka
Leki chińskiej medycyny naturalnej