Problem z bólem jądra

1. Data: 2006-04-24 08:15:51

Temat: Problem z bólem jądra
Od: "Roman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem - od co najmniej tygodnia lekko pobolewa mnie prawe jądro. Nie
jest opuchnięte, nie boli przy dotyku, nie zauważyłem żadnych zmian ani
zgrubień, ból ogniskuje się bardziej w okolicach pachwiny, czasem lekko
promieniuje do podbrzusza ale to chyba jednak jądro. Tuż przed wystąpieniem
objawów przechodziłem grypę, nadal jestem jakby przeziębiony. Niestety, w
mojej miejscowości nie ma możliwości dostania się do lekarza urologa - muszę
jechać gdzieś dalej. Czy mogę przy pomocy samobadania chociaż orientacyjnie
stwierdzic co mi jest? Bardzo proszę o pomoc i wszelkie sugestie co to może
być - niby raczej nie rak (chyba - przeorałem internet) ale mocno się
denerwuję.

Roman

2. Data: 2006-04-24 11:12:23

Temat: Re: Problem z bólem jądra
Od: Tomek <"coala["@]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Apr 2006 10:15:51 +0200, Roman napisał(a):

> [...]
> stwierdzic co mi jest? Bardzo proszę o pomoc i wszelkie sugestie co to może
> być - niby raczej nie rak (chyba - przeorałem internet) ale mocno się

Wiem, ze nie takiej odpowiediz sie spodziewales, ale ja jednak na Twoim
miejsu postaralbym sie odwiedzi lekarza, aby rozwiac watpliwosci.

Pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2006-04-24 12:01:07

Od: "wojtek" <wojciech.tylewicz*spamwon*@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to tez moze byc powiazane z nerkami ( kamienie itp... )

chyba lepiej sie skonsultowac z dochtorami, przy tak cennym narzadzie chyba
nie warto ryzykowac :P

4. Data: 2006-04-24 12:17:30

Od: "Roman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wojtek" <wojciech.tylewicz*spamwon*@wp.pl> wrote in message
> to tez moze byc powiazane z nerkami ( kamienie itp... )
>
> chyba lepiej sie skonsultowac z dochtorami, przy tak cennym narzadzie
> chyba nie warto ryzykowac :P

W sumie dzieci już mam i wystarczy ;)
Faktycznie kiedyś chorowałem na kamicę nerkową ale nigdy ból nie ogniskował
się tak nisko - oby to było to.
Najdziwniejsze że nie potrafię tego bólu dokładnie zlokalizować - nic nie
boli przy dotyku a jakieś takie pobolewanie i dyskomfort czuję po jednej
stronie. Trafiłem na artykuł, z którego wynikało że niekiedy w ty miejsce
tak po prostu pobolewa i jeżeli nie ma żadnych zmian to nie należy się tym
zbytnio przejmować - tylko dlaczego już ponad tydzień (czasem bardziej,
czasem mniej, czasem wcale).

Roman

5. Data: 2006-04-24 16:36:18

Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman wrote:
> [...]
> proszę o pomoc i wszelkie sugestie co to może być - niby raczej nie rak
> (chyba - przeorałem internet) ale mocno się denerwuję.

moze to przepuklina ??

Citrosept a leki na nadcisnienie
skierowanie na PSA
szczepienie przeciw żółtaczce, a przyjmowane leki
Leczenie kanalowe a krwiodastwo
RTG