Problem z dziweczyna (zdrada ?)

1. Data: 2005-07-07 16:59:14

Temat: Re: Problem z dziweczyna (zdrada ?)
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomgaz napisał(a):

>>dobrze trafiłeś
>

> ??????????????????????
>

>>>Wpadłem się dokształcać ;)
>>>

>>cofam poprzednie
>

> ??????????????????????
>
> o so chozi?

Pozostając tu wielokrotnie przyjdzie Ci zadawać sobie to pytanie.
Powodzenia

1. Data: 2005-07-07 17:43:06

Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje zdanie jest takie: czy to wina jej czy jego, mimo wszystko powinien
> nalegać, zeby dowiedzieć się na czym stoi. Jeśli wysłucha kupę
> zarzutów w swoją stronę to albo się zmieni albo dadzą sobie spokój.

Tylko czy warto kończyć ten związek w taki sposób - przeciez on też czuje że
coś się wypaliło.
Może lepiej dać sobie spokój niż brnąć we wzajemne oskarżenia i wytykanie
błędów.
Te zarzuty mogą bardziej mu zaszkodzić niż pmóc.
Bo jak uniknąć nudy i rutyny?
Jesli miłość już nie jest tak żarliwa jak na początku?
Może lepiej odejść i poszukać tego żaru w kimś innym?
Ja chce tak zrobić chociaż jeszce rakuje mi odwagi.
MMM

1. Data: 2005-07-07 18:09:03

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "snoopy" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam szanownych grupowizow. Goszcze tutaj pierwszy raz i byc moze ze
Witam!
Rano zobaczyłem posta-i natychmiast nasunęło mi się pewne skojarzenie. Nie
chciałem z początku tego pisać, ale widzę, że IMHO brniesz dalej- tylko tym
razem już w towarzystwie. Odpowiem Ci- może będziesz miał z tego jakąś
korzyść. Otóż to moje skojarzenie- to z przytoczonym powyżej cytatem,
dotyczącym nieszczęść przydarzających się ludziom: "tam, gdzie powinni czuć-
myślą, a tam gdzie powinni myśleć- czują". Ja starałem się poczuć z tym, co
piszesz- i właśnie takie odniosłem wrażenie...Czy nie czułeś, że jest coś
nie tak z waszym związkiem? Wydaje mi się, że jeśli się w swoim związku z
partnerem ktoś czuje się źle- tak źle, że związek ten zaczyna go wręcz
niszczyć (tak było z Twoim związkiem, jak zrozumiałem)- no to albo dokłada
wszelkich starań, aby jak najwięcej wnieść do swego związku- i oczekuje na
reakcję partnera, albo się z partnerem rozstaje- natychmiast. I nie mają tu
żadnego znaczenia dowody zdrady lub ich brak- zupełnie nie o to chodzi
przecież. Chodzi tylko o to, czy Ci jest w tym związku dobrze- czy jesteście
go w stanie razem przebudować tak, żeby był on korzystny dla was obojga.
Korzystny- nie w sensie materialnym, lecz uczuciowym. Na to potrzebna jest
chęć- obojga-żeby budować swój zwiazek co dzień.
serdecznie pozdrawiam
Chiron

1. Data: 2005-07-07 18:13:19

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena B napisał(a):

> [...]
> Może lepiej odejść i poszukać tego żaru w kimś innym?
> Ja chce tak zrobić chociaż jeszce rakuje mi odwagi.

Zastanawiam się czy to by coś dało, gdybyście w odpowiednim momencie
zdecydowali się na dziecko.

1. Data: 2005-07-07 18:19:48

Od: tomgaz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jul 2005 19:43:06 +0200, Magdalena B napisał(a):

[ciach]

> Tylko czy warto kończyć ten związek w taki sposób - przeciez on też czuje że
> coś się wypaliło.

a jak warto? :) nie mówię, żeby go kończyć, tylko by jasno określić
o co w tym związku chodzi.

> Może lepiej dać sobie spokój niż brnąć we wzajemne oskarżenia i wytykanie
> błędów.
> Te zarzuty mogą bardziej mu zaszkodzić niż pmóc.

może zaowocują w przyszłości :). zakładałem tylko
możliwość zarzutów w jego kierunku. nie stwierdzajmy, że to jego wina.

> Bo jak uniknąć nudy i rutyny?

jest kilka sposobów ;)

> Jesli miłość już nie jest tak żarliwa jak na początku?
> Może lepiej odejść i poszukać tego żaru w kimś innym?

jasne, byle nie nazbyt pochopnie podjąć taką decyzję.

> Ja chce tak zrobić chociaż jeszce rakuje mi odwagi.
> MMM

trzymaj się ciepło i życzę więcej odwagi albo jeszcze lepiej by zabić
nudę i rutynę :)
i nie czekajcie babki aż to facet weźmie miecz i ruszy do walki z
rutyną, Wy tez możecie to zrobić ;)

--
--============================--
Skrot jest najdluzsza droga pomiedzy dwoma punktami.

1. Data: 2005-07-07 21:40:57

Od: snoopy <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-07 15:00, MMM napisał[a] :

> Czytając Twoje przemyślenia i opisy obserwacji myślę że szukasz
> potwierdzenia, ze ona cię rzeczywiście zdradziła. Robisz to tylko po to by
> odejść od niej mając usprawiedliwienie i "złamane serduszko" przy okazji.

No nie wiem... dzisiaj wlasnie odeszla - rozstalismy sie - byla ze mna
te resztki dni tylko z litosci bo sie o mnie martwila... ale jak to
stwierdzila kocha mnie ale nie moze ze mna byc...

> Moim zdaniem nie było zdrady.

Ja tego pewny byc nie moge....

> Po prostu po trzech latach stałęgo związku pojawia sie nuda, monotonia i
> rutyna. Jej przyjaciel jest dla niej pewnym oderwaniem się od tego - może
> delikatnie z nim flirtuje ale to jeszcze o niczym nie świadczy. Sądzę ze
> gdyby chciała odejśc do niego to już by to zrobiła - miała przecież czas na
> to by obudzić w sobie jakieś uczucie do niego. Dlaczego więc ciągle jest z
> Tobą? Myślisz że z chęcia zapewnienia sobie "wyjścia awaryjnego" gdyby z
> tamtym nie wyszło? ZNASZ JĄ a ja nie.

Nie wiem jak jest naprawde, ale powiedziala mi ze to sie poprostu nie
uda, ze chce byc sama i ze nie wie czy kiedykolwiek sie z kims zwiaze bo
mnie kocha, ale ten zwiazek nie przejdzie...

> I tu się pojawia pytanie: czy chcesz być takim wyjściem awaryjnym?

Nie chce byc - nigdy nie chcialem :(

--
[ (\__.-. | Pozdrawiam - snoopy | .-.__/) ]
[ == ===_]+ s...@p...pl +[_=== == ]

1. Data: 2005-07-07 21:43:41

Od: snoopy <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-07 18:27, tomgaz napisał[a] :

> No proszę Cię, "po prostu po trzech latach...." ??? To jakaś reguła?
> Więc wkrótce u Ciebie też tak będzie?

Wlasnie - tutaj nie ma reguly...

> Faktycznie jest, mieszkała i się wyprowadziła. Wiem wiem, nie trzeba
> przecież razem mieszkać ale nie wyprowadza się z domu bez konkretnych
> powodów.

Powody byly smieszne - jesli sie kogos kocha to jest sie z nim na dobre
i na zle... ona mnie poprostu zlala - bo jak powiedziala to nie jestem w
stanie jej zapewnic szczescia...

> Moje zdanie jest takie: czy to wina jej czy jego, mimo wszystko powinien
> nalegać, zeby dowiedzieć się na czym stoi. Jeśli wysłucha kupę
> zarzutów w swoją stronę to albo się zmieni albo dadzą sobie spokój.

Juz wiem na czym stoje - dalem temu spokuj - byla jeszcze ze mna z
litosci... ale mysle ze to juz nie milosc... :(

> PS. Dzień dobry, witam, hello, ja tu pierwszy raz i nie mam w zasadzie
> nic wspólnego z psychologią. Wpadłem się dokształcać ;)

Witam ja tez jestem pierwszy raz na tej grupie i to z takim bolesnym
problemem :(

--
[ (\__.-. | Pozdrawiam - snoopy | .-.__/) ]
[ == ===_]+ s...@p...pl +[_=== == ]

1. Data: 2005-07-07 21:48:34

Od: snoopy <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-07 19:43, Magdalena B napisał[a] :

> Tylko czy warto kończyć ten związek w taki sposób - przeciez on też czuje że
> coś się wypaliło.

Ja ja ciagle kocham i oddalem jej serce - ona je niestety zabrala ze
soba, to jest dla mnie trudne - jestem za slaby psychicznie na to -
przeszedlem w dziecinstwie dosc ostre zalamanie na tle nerwowym co mi
wcale dzisiaj nie pomaga... :(

> Może lepiej dać sobie spokój niż brnąć we wzajemne oskarżenia i wytykanie
> błędów.

Tak tez sie stalo...

> Te zarzuty mogą bardziej mu zaszkodzić niż pmóc.
> Bo jak uniknąć nudy i rutyny?

Chcialem to zmienic - niestety nie dostalem szansy :(

> Jesli miłość już nie jest tak żarliwa jak na początku?
> Może lepiej odejść i poszukać tego żaru w kimś innym?

Jest - teraz nie moge pracowac, spac, jesc - nic nie moge robic - milosc
zawsze byla na pierwszym miejscu - jednak samo zycie czasem nam
przysparza monotni... :(

> Ja chce tak zrobić chociaż jeszce rakuje mi odwagi.

Ona moze sie na ta odwage zdobyla...

--
[ (\__.-. | Pozdrawiam - snoopy | .-.__/) ]
[ == ===_]+ s...@p...pl +[_=== == ]

1. Data: 2005-07-07 21:51:20

Od: snoopy <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-07 20:19, tomgaz napisał[a] :

> a jak warto? :) nie mówię, żeby go kończyć, tylko by jasno określić
> o co w tym związku chodzi.

To juz dziaiaj zostalo nakreslone - moje uczucia sie nie licza...

> może zaowocują w przyszłości :). zakładałem tylko
> możliwość zarzutów w jego kierunku. nie stwierdzajmy, że to jego wina.

Raczej juz nic w przyszlosci nie zaowocuje :(

> jest kilka sposobów ;)

Za pozno je poznalem ...

> jasne, byle nie nazbyt pochopnie podjąć taką decyzję.

Ja nigdy o tym nie myslalem, ona wydaje mi sie ze tak...

> trzymaj się ciepło i życzę więcej odwagi albo jeszcze lepiej by zabić
> nudę i rutynę :)

Ja takze

> i nie czekajcie babki aż to facet weźmie miecz i ruszy do walki z
> rutyną, Wy tez możecie to zrobić ;)

Moja kobieta tego niestety nie zrobila :(

--
[ (\__.-. | Pozdrawiam - snoopy | .-.__/) ]
[ == ===_]+ s...@p...pl +[_=== == ]

1. Data: 2005-07-07 21:52:30

Od: snoopy <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-07 20:13, bazzzant napisał[a] :

> Zastanawiam się czy to by coś dało, gdybyście w odpowiednim momencie
> zdecydowali się na dziecko.

Zakladam ze dalo by wiele... zaluje ze sie wtedy nie zgodzilem - balem
sie - ale mialem okolo 20 lat - dzisiaj mam 23 i chcialbym to dziecko -
za pozno juz niestety...

--
[ (\__.-. | Pozdrawiam - snoopy | .-.__/) ]

Przestawiam się!
Psychiatra?
Dowcip czy niebezpieczna szarlataneria?
potrzebuję ludzi do testowania