Problem z kręgosłupem !

1. Data: 2003-08-26 09:34:53

Temat: Problem z kręgosłupem !
Od: Andrzej <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam (:-})

Od pewnego czasu boli mnie kręgosłup w dolnej cześci i nie wiem jak
sobie z tym poradzić. We wrześniu poprzedniego roku na badaniach
sportowych mieliśmy różne testy a jednym z nich był skłon w przut w celu
dotknięcia całą powierzchnią dłoni podłogi. Mi sie to nieudalo
,zakończyłem skłon gdy moje dłonie były troche pod kolanami. Internista
powiedział że musze się w domu zacząć rozciągać bo inaczej do roku
czasu będę miał problemy z kręgosłupem. I tak sie stało. Kręgosłup mnie
boli po: bieganiu, noszeniu ciężkich rzeczy, treningu hokeja, itp.

Co mam z tym zrobić?
Iść do lekarza?
A może to spowodowane wzrostem?
Albo może Znacie jakieś sposoby?

Za udzielone odpowiedzi z góry wielkie dzięki!!!! :)

Pozdrowienia Andrzej !!!! :)

2. Data: 2003-08-26 17:25:33

Temat: Re: Problem z kręgosłupem !
Od: "dziecio" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może to spowodowane wzrostem?
> Albo może Znacie jakieś sposoby?
>
> Za udzielone odpowiedzi z góry wielkie dzięki!!!! :)

MAdry polak po szkodzie :)
Rozciagac sie jeszcze mozesz, praktycxznie niezaleznie od wieku, ale...
Najlepiej idz po porade do dobrego gabinetu fizjoterapeutycznego,
poniewaz prawidlowe cwiczenia rozciagajace wygladaja inaczej niz
wiekszosc trenerow uczy... A poza tym bez diagnozy lekarskiej to nic nie
rob

Pozdrowienia dzi

Ciemnienie gornej powieki
ortopeda we Wrocławiu