Problem z penisem

1. Data: 2007-04-06 23:39:33

Temat: Problem z penisem
Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pewien problem z penisem ;)
A dokladnie chodzi o to, ze skora nie chce w calosci zejsc, gdy jest w
stanie spoczynku i probuje sciagnac calkowicie skorke to napletek sie
mocno wykrzywia, natomiast podczas wzwodu skorka minimalnie wychodzi
poza napletek, a proba dalszego sciagniecia jest wrecz niemozliwa,
kocnzy sie bolem, z wlasnych obserwacji zauwazylem, ze blokuje to ta
"nitka" ktora laczy napletek z owa skorka. Czy owy problem to stulejka?
Czy jeszcze jakis inny defekt? Zapewne powininem udac sie do urologa,
dobrze zgadlem?;) Choc prosilbym o jakies sensowne porady ktore moglby
mi pomoc :)

2. Data: 2007-04-07 08:51:00

Temat: Re: Problem z penisem
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> do urologa, dobrze zgadlem?;) Choc prosilbym o jakies sensowne porady
> ktore moglby mi pomoc :)

nitka to wedzidelko, idz do urologa jak Ci to przeszkadza. No i czy Ty dobrze
napisales... piszesz skora, napletek - to to samo. Tak czy siak urolog,
najwyzej pojdziesz pod noz :D.

3. Data: 2007-04-07 16:15:45

Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nitka to wedzidelko, idz do urologa jak Ci to przeszkadza. No i czy Ty
> dobrze napisales... piszesz skora, napletek - to to samo. Tak czy siak
> urolog, najwyzej pojdziesz pod noz :D.

nie tak strasznie! Toż to prawie zabieg kosmetyczny :)
W kazdym razie wart wyleczenia, chyba ze idziesz na ksiedza.

4. Data: 2007-04-08 19:18:50

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Ginalski napisał(a):

> nie tak strasznie! Toż to prawie zabieg kosmetyczny :)
> W kazdym razie wart wyleczenia, chyba ze idziesz na ksiedza.
> Pozdrawiam

Aha, dobrze wiedziec ;) Na ksiedza nie mam zamiaru sie wybierac, a czy
bedac niepelnoletnim do takiego zabiegu jest potrzebna zgoda opiekuna
prawnego?

5. Data: 2007-04-10 18:20:54

Od: "Burner" <b...@o...plUSUN> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem lekarzem ale szczerze watpie...
Po co im zgoda? Zgoda na leczenie? Wg
konstytucji kazdy ma prawo do bycia zdrowym....
Pozdrowka

6. Data: 2007-04-10 18:28:35

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Apr 2007 21:18:50 +0200, Tomek napisał(a):

> Aha, dobrze wiedziec ;) Na ksiedza nie mam zamiaru sie wybierac, a czy
> bedac niepelnoletnim do takiego zabiegu jest potrzebna zgoda opiekuna
> prawnego?

Nie jest. Lekarz rodzinny da Ci skierowanie do urologa. Jeśli masz jakieś
opory, to możesz też sam załatwić sprawę przez jedno, mocne i zdecydowane
pociągnięcie... auć... :> W każdym razie wiedz, że jest taka możliwość :)

poczytaj www.stulejka.com i pozbądź sie strachu :)

--
best regards,
scream (at)w.pl