Problem z wyborem

1. Data: 2005-02-24 19:49:13

Temat: Re: Problem z wyborem
Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...wytnij.pl> napisał w wiadomości
news:cvl9c7$9te$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Allegro? Pełno tam tego i w cenach dużo niższych, niż w sklepach.

No OK. Można. Ale coś takiego nie zachęca:
http://tinyurl.com/599ok
Olik

1. Data: 2005-02-24 19:52:24

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> No OK. Można. Ale coś takiego nie zachęca:
> http://tinyurl.com/599ok

No to nie kupuj, w czym problem?

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze
Glen Cook "Czarna Kompania" | na wska

1. Data: 2005-02-24 19:55:44

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to nie kupuj, w czym problem?

Eeee... nie ma problemu. Po prostu opinie ma mało ciekawe :-))
Olik

1. Data: 2005-02-24 20:00:12

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-24 20:55:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Olik* skreślił te oto słowa:

> Eeee... nie ma problemu. Po prostu opinie ma mało ciekawe :-))

Eeee... znaczy się opinie użytkowniczek sa dla Ciebie mniej wartościowe niż
tekst Pani, która pisze ogólnikami i nie podaje żadnych konkretów, zadnych
konkretnych porównań itp?

Szczerze mówiąc z rozbawieniem przeczytałam, że DDML można zastąpić Niveą
:]

--
Lia

1. Data: 2005-02-24 20:06:49

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niż
> tekst Pani, która pisze ogólnikami i nie podaje żadnych konkretów, zadnych

No jest tam kilka opini i gwiazdek mało. Ale jak się odezwie jeszcze kilka
głosów "za" tym zestawem, to kto wie... może dam się przekonać ;-)
Olik

1. Data: 2005-02-24 20:07:04

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> konkretnych porównań itp?
>
> Szczerze mówiąc z rozbawieniem przeczytałam, że DDML można zastąpić Niveą

Prych, ja się już w ogóle wizażem nie przejmuję. Po tekstach w rodzaju
"ten krem jest obrzydliwy, strasznie mi wysuszył cerę, normalnie mam
suchą, ale teraz to już w ogóle..." -- niby nic dziwnego, ale recenzja
dotyczyła kremu do cery tłustej i bardzo tłustej; albo: "krem jest do
bani, wcale nie wygładził mi zmarszczek, a zużyłam całą próbkę 3ml"...
-- no cycki opadają. Ja wiem, głupich nie sieją, ale wizaż to akurat
głupimi obrodził.

A 3Steps zużywam już kolejne opakowanie i pysk mam miodzio.

1. Data: 2005-02-24 20:11:50

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> No jest tam kilka opini i gwiazdek mało. Ale jak się odezwie jeszcze kilka
> głosów "za" tym zestawem, to kto wie... może dam się przekonać ;-)

I tak nie bedziesz wiedziec, dopoki nie sprobujesz, bo przeciez
kazdemu odpowiada co innego i nawet piecdziesiat glosow "za" nie
zagwarantuje, ze u Ciebie sie 3 kroki sprawdza...

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2005-02-24 20:12:14

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-24 21:07:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *duszołap* skreślił te oto słowa:

> A 3Steps zużywam już kolejne opakowanie i pysk mam miodzio.

Też jestem jego fanką. Od lat kilku już.

I rozumiem, że kogoś może podrażnić tonik, albo DDML może zostawiać tłusty
film, ale porównywanie mydła do żelu do demakijażu to poważne
nieporozumienie. Przeciez przed użyciem mydła i tak trzeba użyć czegoś do
zmycia makijażu z twarzy. Zarzucanie tonikowi, ze posiada dośc "mocne"
składniki też jest zabawne w świetle tego co ten tonik ma robić tak
naprawdę.
No ale co kto lubi...
--
Lia

1. Data: 2005-02-24 20:14:29

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-24 21:06:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Olik* skreślił te oto słowa:

> No jest tam kilka opini i gwiazdek mało. Ale jak się odezwie jeszcze kilka
> głosów "za" tym zestawem, to kto wie... może dam się przekonać ;-)

Wiesz, nie ma kosmetyków idealnych, są tylko idealnie dopasowane.
Ale opiniom też należy dawać rózne wagi - IMO opinia z wizażu nie zasługuje
na większą uwagę.

--
Lia

1. Data: 2005-02-24 21:57:59

Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I teraz myślę: Garnier Czysta Skóra czy Puritin Iwostinu? Co kupić?
> Cerę mam skłonną do wyprysków ale już się nie przetłuszcza tak bardzo, jak
> kiedyś (biorę Diane).

Iwostinu nie mialam, ale Gernier moge polecic, uzwyalam i efekty byly
naprawde widoczne, obecnie uzywam tez garnier ale juz ta zielona serie,
przezucilam sie na nia poniewaz zmienila mi sie skora po garnier - mialam
tez kilka innych rzeczy z czystej skory - z cery mieszanej /bardzo tlusta
byla w niektorych miejscach/ teraz mam normalna :)

pozdrawiam :)

krem do skórek
Moje eksperymenty allegrowe.
[Jelenia Góra] Inglot?