Problem z wypadającymi włosami

1. Data: 2010-10-28 14:06:02

Temat: Problem z wypadającymi włosami
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny jak długo Wam wypadały włosy po ciąży (jeśli w ogóle)? A może macie
na to jakieś sprawdzone sposoby. Zwykłe odżywki, odżywki od fryzjera i znane
żółtko z oliwa nie działa :(

--
pozdr,
ewka

2. Data: 2010-12-17 09:26:10

Temat: Re: Problem z wypadającymi włosami
Od: Fantasmagorie <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

myślę, że niestety nie mamy wpływu na wypadające włosy po ciąży -
muszą wypaść te, które nie wypadły w czasie ciąży więc pozostaje tylko
przeczekać te kilka miesięcy. Groźnie to wygląda gdy garściami
wypadają ale na szczęście to mija :))

Nie wiem jak to sie sprawdza w okresie wypadania włosów po ciąży, ale
w "normalnym" stanie skuteczne jest WMC (tabletki dostępne w aptece
Wapń Magnez Cynk). W moim przypadku odczułam ogromną różnicę, brałam
przez 3 m-ce w miarę regularnie juz po 2 widziałam efekty - to było w
zeszłym roku. Znów zima i znów wypadają więc ponownie kupiłam
opakowanie 30 tabletek (1 dziennie) i juz po tygodniu zauważam
różnicę :))

Pozdrawiam,
Fantasmagorie

3. Data: 2010-12-17 19:47:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2010 01:26:10 -0800 (PST), Fantasmagorie napisał(a):

> Witam,
>
> myślę, że niestety nie mamy wpływu na wypadające włosy po ciąży

Ale mamy na te nie-wypadające, aby nie wypadły :-)

> muszą wypaść te, które nie wypadły w czasie ciąży

???

> [...]
> zeszłym roku. Znów zima i znów wypadają więc ponownie kupiłam
> opakowanie 30 tabletek (1 dziennie) i juz po tygodniu zauważam

Olej z wiesiołka. Pomaga prawie na wszystko, w tym na włosy, skórę i
paznokcie. Sprawdziłam - nie tylko na sobie :-)

4. Data: 2010-12-21 13:56:54

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mamy na te nie-wypadające, aby nie wypadły :-)

Zeby nie bylo tak dobrze to mi juz w ciazy zaczely wypadac, mimo ze bralam
witaminki "ciazowe", to dzieciaki wysysaly ze mnie co sie da (blizniaki).

> Olej z wiesiołka. Pomaga prawie na wszystko, w tym na włosy, skórę i
> paznokcie. Sprawdziłam - nie tylko na sobie :-)

Na razie kupilam belisse i wszedzie polecana odzywke Henna Treatment Wax. Moze i
pomaga, a moze to juz czas zaczyna dzialac na moja korzysc - minelo juz prawie
pol roku.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2010-12-23 10:05:50

Od: Fantasmagorie <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomaga, a moze to juz czas zaczyna dzialac na moja korzysc - minelo juz prawie

WAX tez używałam właśnie wtedy gdy tak bardzo wypadały mi włosy ale
niestety nie zauważyłam wielkiej różnicy, być może za krótko i niezbyt
regularnie (jeszcze coś mi zostało tej odżywki, czasem używam ale
bardziej na poprawę wyglądu włosów) - mój synek wtedy miał całymi
dniami kolki przez 3 m-ce więc nie miałam już siły na nakładanie tego,
Ty masz bliźniaki - podziwiam, mam nadzieję, że nie miały kolek - ja
osobiście bym się załamała z podwójną kolką.

Osobiście nie używałam Belissy ale koleżanka ją chwaliła ale poleciła
mi, że jednak lepszy jest WMC.
Życzę powodzenia:)

Pozdrawiam,
Fantasmagorie

6. Data: 2010-12-23 15:41:50

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fantasmagorie" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]

>Ty masz bliźniaki - podziwiam, mam nadzieję, że nie miały kolek - ja
>osobiście bym się załamała z podwójną kolką.

Kolek na szczescie nie bylo, tylko lekkie bole brzuszka u jednej, za to druga ma
refluks wiec tez bole brzuszka i slaby apetyt. Niestety jak nie urok to s.. No,
ale teraz maja juz prawie pol roczku, zjadaja dania ze sloiczkow, powoli jest
coraz lepiej, tylko czasu na wszystko brak :) Dlatego tez z tym Waxem to
wychodzi mi raz na tydzien, bo jak ide pod prysznic po calym dniu o 23 to nie
marze o niczym innym jak walnac sie do lozka, bo o 6 znowu pobudka ;)

>Osobiście nie używałam Belissy ale koleżanka ją chwaliła ale poleciła
>mi, że jednak lepszy jest WMC.

Moze jak mi sie belissa skonczy to kupie WMC :)

--
pozdr,
ewka

Wypadające włosy