Problem z zatkaniem ucha

1. Data: 2001-06-27 12:44:02

Temat: Problem z zatkaniem ucha
Od: t...@p...onet.pl (Tomasz) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

plywajac na wodzie zatkalem sobie ucho. Jakie sa metody zeby je odetkac ?
prawie nic na to ucho nie slysze. ile czasu to moze potrwac ?

tomek

2. Data: 2001-06-27 12:52:09

Temat: Re: Problem z zatkaniem ucha
Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> Witam,
>
> plywajac na wodzie zatkalem sobie ucho. Jakie sa metody zeby je odetkac ?
> prawie nic na to ucho nie slysze. ile czasu to moze potrwac ?

A standardowa metoda czyli skakanie na jednej nodze z przechyleniem ciała w
bok dopóki woda nie wypłynie nie pomaga ? :-)

Adam

3. Data: 2001-06-27 13:49:00

Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile juz trwa?

4. Data: 2001-06-28 10:43:15

Od: "Piotr Czarnecki" <p...@s...usoms.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Wiec wedlug mnie, czego sam doswiadczylem, pod wplywem wody przesunely
Ci sie zlogi woskowiny. Zrobil sie czop i nic wtedy nie slychac, calkiem
niemila sytuacja. Moze to trwac kilka dni i nie ustepuje az do odetkania.

Sytuacja jest banalna, moi rodzice od razu wiedzieli o co chodzi. Metoda
szpitalna (wszyscy jestesmy zwiazani z medycyna) to zaneta (durza
strzykawka) lub spryskiwacz do kwiatow (woda pod cisnieniem - strzykawy w
domu nie mialem). Nabierz cieplej wody i prosto w ucho (najlepiej nachylic
sie nad zlewem), az wyleca kawalki woskowiny.

Powodzenia i do uslyszenia :-)

Piotr Czarnecki

kolano - protezowanie stawu
Praca w Oddziale Chorób Wew.-wiadomość nieoficjalna
Praca w Oddziale Chorób Wew.-wiadomość nieoficjalna
Program do korekcji wymowy
LZS czy jakos tak - szukam informacji