Problem ze skora

1. Data: 2006-04-16 20:43:23

Temat: Problem ze skora
Od: "Marc" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Rogowacieje mi skóra u rak i nog. Głownie miedzy palcami i na kostkach u
dloni. Prawdop. to efekt suchej skory.
Jak usunac zrogowacenie i jak zapobiegac temu? Jakis krem nawilzajacy?

2. Data: 2006-04-17 08:06:44

Temat: Re: Problem ze skora
Od: "gosiaczek_17" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój chlopak tez ma taki problem na rekach i zawsze musze go
pilnowac zeby regularnie smarowal rece.
Ja najczesciej uzywam kremu dla dzieci Bambino moze to dziwne ale
jak go regularnie uzywam to efekty widac.

3. Data: 2006-04-17 08:30:16

Od: "Marc" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gosiaczek_17" <g...@t...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...

>Mój chlopak tez ma taki problem na rekach i zawsze musze go
>pilnowac zeby regularnie smarowal rece.
>Ja najczesciej uzywam kremu dla dzieci Bambino moze to dziwne ale
>jak go regularnie uzywam to efekty widac.

Samo smarowanie na zrogowacenie niewiele pomoze bo w tych miejscach skora
jest tak stwardniala ze nie wchlania kremu. Nalezaloby to usunac a potem
...moze jakas terapia woskowa? hm...dumam nad tym

4. Data: 2006-04-19 04:34:20

Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marc wrote:
> witam
>
> Rogowacieje mi skóra u rak i nog. Głownie miedzy palcami i na kostkach u
> dloni. Prawdop. to efekt suchej skory.
> Jak usunac zrogowacenie i jak zapobiegac temu? Jakis krem nawilzajacy?

polecam oilatum/apteka/ - mydełko i płyn do kąpieli, oraz kremy dla osób
z azotopowym zapaleniem skóry, kąpiel w soli z morza martwego- super
nawilża i nie trzeba już niczym smarować!

5. Data: 2006-04-19 16:30:08

Od: "Marc" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKPA Polska Press" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> polecam oilatum/apteka/ - mydełko i płyn do kąpieli, oraz kremy dla osób z
> azotopowym zapaleniem skóry, kąpiel w soli z morza martwego- super nawilża
> i nie trzeba już niczym smarować!

A ile te specyfiki kosztuja?

6. Data: 2006-04-19 18:20:05

Od: "Marc" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> azotopowym zapaleniem skóry, kąpiel w soli z morza martwego- super nawilża

Sprawdzilem ceny --- to sa bardzo drogie wynalazki. :((

7. Data: 2006-04-22 16:38:12

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdzilem ceny --- to sa bardzo drogie wynalazki. :((

płyny Oilatum można zastąpić polskim Hascosanem albo ewentualnie zwykłą
płynną parafiną za 2 zł.

for sale: internetDotComs.com
jasna karnacja
ľŘ°ĺ