Problem ze stawem kolanowym

następny post »
Data: 2003-04-18 21:16:37
Temat: Problem ze stawem kolanowym
Od: "Piotr Sawicki" <i...@m...pl>

Witam!

Od dziecka prowadzę aktywny tryb życia: tańczę, biegam, uprawiam sporty
fitness.

W wieku 15 lat po przeciążeniu kolana pojawiła mi się woda (w kolanie),
obrzęk, stan zapalny i niemożliwość zginani. Lekarze określili przypadek
jako zapalenie stawu z nieokreślonego powodu (nie nadający się jednak do
leczenia typowymi środkami takimi jak Voltaren).
Nie leczyłam kolana tradycyjnymi środkami, ale metodą homeopatyczną (z
dobrym rezultatem). W ten sposób kilkakrotnie uniknęłam operacji.

Obecnie mam 24 lata. Uraz powraca - coraz częściej, bez istotnych przyczyn.
Zdecydowałam się na poddanie operacji (zdaje się artroskopia (?) kolana).

Mam w związku z tym pytania:
1. Chciałabym dowiedzieć się możliwie dużo na temat zabiegu, rehabilitacji i
innych szczegółów związanych z zabiegiem (jeżeli jest to możliwe proszę o
odpowiednie linki).
2. Czy jest to bardzo bolesne (zabieg, okres po zabiegu)?
3. Jak długo trwa pobyt w szpitalu?
4. Jak długo trwa rekonwalescencja? Po jakim czasie będę mogła w miarę
normalnie poruszać się?
5. Uprawiam sport (fitness). Jak szybko będę mogła do tego powrócić?

Z góry dzięki za odpowiedź!

Pozdrawiam!

--
Joanna Lewgowd