Problem ze swetrem - POMOCY

From: "OGG" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Problem ze swetrem - POMOCY
Date: Thu, 24 Apr 2003 12:23:26 +0200

Zdecydowalem sie zadac pytanie na tej grupie bo nie wiem gdzie je skierowac.
. ale tu powinni byc experci.. :-)

Wiec problem jest taki... mam ładny czerwony sweterek i niby jest z nim wszy
stko w porzadku oprocz tego ze od ostatnich 3 pran smierdzi tak specyficznie
... tak jak niedoslcha szmatka - cos w tym stylu!
Jak pozbyc sie tego zapachu?? Prany byl juz od tego czasu 3 razy i nic...
ostatnio pierw wypralem go recznie, nastepnie wrzucilem do pralki z proszkie
m... plukalem w pralce z plynem do plukania i pachnial ladnie
jak byl mokry... teraz wysech i znowu zalatuje...
Co z tym zrobic.... pomocy... bo strace moj ulubiony sweterek... :-(

acha dodam ze przed praniem po ktorym zaczal woniac to nie zalatywal niczym.
.

Pozdrawiam i dzieki za rady...
/Grzegorz