Problem ze zwolnieniem

1. Data: 2001-03-06 17:09:01

Temat: Problem ze zwolnieniem
Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W sobote rozleciala mi sie nozka. W niedziele pojechalem do przychodni
firmowej (Medicover) i dostalem skierowanie do szpitala.Tam lekarz
stwierdzil zapalenie stawu skokowego i wpisal w karte :Ograniczenie
chodzenia oraz L4 14 dni. Poniewaz nie mialem nipu pracodawcy i z powodu
niedzieli nie mglem go zalatwic lekarz zaproponowal zeby zwolnienie
wystawili mi w Medicoverze. Dzis przefaksowalem wynik konsultacji lekarskiej
i poprosilem o wystawienie L4.
Najpierw uslyszalem ze dostane tylko 3 dni ? A potem ze musze sie ponownie
stawic na badanie w Medicoverze. Qrcze ja nie moge chodzic. Chodzenie o
kulach sprawia mi problemy a tu mam ot tak sobie pojechac 20 km do wawy po
zwolnienie. Moja firma jest w tym samym budynku co Medicover. Nie mozna tego
zalatwic inaczej? I po co oni mnie wysylali do szpitala skoro i tak g ich
obchodzi co w szpitalu napisali ?

Nie wiem co o tym myslec ? Czy to oni maja racje ? Czy mam sie dalej
awanturowac ?
A moze zapytac sie o przyczyny ? Czy mozna jakos udowodnic ze to zapalenie
to jest powiklanie pogrypowe ?(to sugerowal lekarz w szpitalu). Jezeli mozna
to co z robic z faktem ze w ciagu ostatniego 1 misiaca bylem z doleglosciami
roznymi (gardlo , bole miesni itp) u nich kilkakrotnie i zakazdym razem
mowili ze jestem zdrowy ?
Mam juz tego dosyc i jestem niezle wsciekly.
--
pozdrawiam i dzieki za dobre slowo
Maciej Strzelecki {ciuSma} 0-601 369-874

2. Data: 2001-03-06 20:12:26

Temat: Re: Problem ze zwolnieniem
Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam..

Użytkownik ciuSma <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

To istnieje jeszcze L4? hmmm, tozto teraz to ZLA? czyz nie? hmmm.. prosze
niechze mnie ktos oswieci:-)

Pozdrawiam...
--
LiBi -student med; tech. ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie

3. Data: 2001-03-06 20:48:45

Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiBi" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
> To istnieje jeszcze L4? hmmm, tozto teraz to ZLA? czyz nie? hmmm.. prosze
> niechze mnie ktos oswieci:-)

Ja napisalem tylko to co mam napisane na papierach ze szpitala
czerniakowskiego.

a czy istnieje czy nie to ja nie wiem
ciuSma

4. Data: 2001-03-07 08:33:00

Temat: Odp: Problem ze zwolnieniem
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie istnieje juz druk L4 ale w powszechnym rozumieniu
zwolnienie dalej okresla sie jako L4 wiec de facto istnieje

Pzodrawiam
Doctore

5. Data: 2001-03-08 15:54:15

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam...

Użytkownik priv6.onet.pl <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:984v91$kt$...@n...onet.pl...

> Nie istnieje juz druk L4 ale w powszechnym rozumieniu
> zwolnienie dalej okresla sie jako L4 wiec de facto istnieje
suma sumarum nic nie wiem... ZLA to w zasadzie to samo co L4, a jednak
inne... no a jak powiesz w ZUS'ie L4...to zacznie sie krwawa jadka:-P <skad
ja to znam:-> ...

LiBi -student med; tech. ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie
uwzgledniaja innego niz moj punkt widzenia:)

Slownik angielsko-polski medyczny
trzeci migdalek - co to jest
Lecytyna-czy można przedawkować?
Dziwne praktyki usuwania postow z listy