Problemy z motywacją

1. Data: 2001-02-18 12:13:08

Temat: Problemy z motywacją
Od: "Kamil" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój brat ma problemy z motywacją. Rano nie może wstać z łóżka. Kiedy próbuję
namówić go do zrobienia czegoś, tłumaczy, że: "największą przyjemność
sprawia mu leżenie w łóżku". Jaka może być tego przyczyna? Jak to leczyć?

1. Data: 2001-02-19 06:34:51

Temat: Re: Problemy z motywacją
Od: Liquid / AAOCG <l...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

Kamil napisał(a):

> [...]
> namówić go do zrobienia czegoś, tłumaczy, że: "największą przyjemność
> sprawia mu leżenie w łóżku". Jaka może być tego przyczyna? Jak to leczyć?

Ja mam to codziennie, malo tego, brak mi motywacji by: wyjsc z domu, sie
umyc troche rano, czasami do sklepu wyskoczyc, czasami nawet telefonu nie chce
mi sie odbierac, jesli mi sie nie chce to i nie jem caly dzien bo mi sie nie
chce zrobic czegos.... Tak to juz bywa.. Najchetniej bym przespal caly dzien i
by bylo lookz. Jak to leczyc? Hmm... moze najpierw zrozumiec, heh, jak juz sie
dowiesz jak leczyc mozesz dac znac ;-))

Liquid

NOwa strona nowe forum dyskusyjne
Znajomości