"Internet Obywatelski" - Konferencja w Sejmie

1. Data: 2001-06-09 11:29:36

Temat: "Internet Obywatelski" - Konferencja w Sejmie
Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przekazuje wazna dla nas informacje.
K.Markiewicz

From: "Konferencja "Internet Obywatelski"" <k...@e...pl>
To: <k...@e...pl>
Sent: Thursday, June 07, 2001 5:56 PM
Subject: "Internet Obywatelski" - Konferencja w Sejmie

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w konferencji "Internet
obywatelski",
która odbędzie się we wtorek, 12 czerwca w Sejmie, w godzinach
12:00-15:40,
w sali konferencyjnej Nowego Domu Poselskiego.

Patronat honorowy nad konferencją objął Marszałek Sejmu RP Maciej
Płażyński.

W skład komitetu organizacyjnego konferencji weszli Tomasz Siemoniak,
Sławomir Majman, Tomasz Kulisiewicz, Sławomir Kulągowski i Jakub Lutyk.

Tematem konferencji ma być rola jaką internet może odegrać w relacjach
władzy i obywateli. Prelegentami będą m.in. Wacław Iszkowski, Piotr
Fuglewicz, Krzysztof Kilian, Krzysztof Glomb, Lucjan Sokołowski, Adam
Ustynowicz i Jacek Gajewski.

Ze względu na miejsce konferencji (Sejm RP) uprzejmie proszę o
wcześniejsze
potwierdzenie uczestnictwa, co umożliwi nam zgłoszenie Państwa nazwisk u
Straży Marszałkowskiej. Potwierdzenia prosimy przysyłać e-mailem na
adres:
k...@e...pl <mailto:konferencja@egov.pl> lub faxem na numer
0-22 622 53 86.
Ze względu na fakt iż Konferencja ma charakter niekomercyjny, udział w
niej
jest bezpłatny.

Jednoczesnie prosilbym, o ile bedzie to mozliwe umieszczenie krotkiej
notki o w/w konferencji w Panstwa serwisie (mailowym /na stronie
internetowej):
"W dniu 12 czerwca w godzinach 12:00-15:40 odbędzie sie w w sali
konferencyjnej Nowego Domu Poselskiego Sejmu RP Konferencja "Internet
Obywatelski".
Patronat honorowy nad konferencją objął Marszałek Sejmu RP Maciej
Płażyński. Tematem konferencji ma być rola jaką internet może odegrać w
relacjach
władzy i obywateli. Prelegentami będą m.in. Wacław Iszkowski, Piotr
Fuglewicz, Krzysztof Kilian, Krzysztof Glomb, Lucjan Sokołowski, Adam
Ustynowicz i Jacek Gajewski. Dodatkowe informacje i zgłoszenia pod
adresem e-mailowym: k...@e...pl <mailto:konferencja@egov.pl> ."

Łączę wyrazy szacunku,

Za komitet organizacyjny

Jakub Lutyk
Tel. 0-502 33 99 01
k...@e...pl <mailto:konferencja@egov.pl>

--------------

Program konferencji "Internet Obywatelski"
12 czerwca 2001, Sejm RP
rejestracja: k...@e...pl <mailto:konferencja@egov.pl> oraz fax:
022 622 53 86

11:45-12:00 - rejestracja
12:00-12:05 - powitanie, przedstawienie programu Sławomir Majman, Biuro
Reklamy
12:05-12:15 - wystąpienie patrona honorowego Maciej Płazyński, Marszałek
Sejmu RP
12:15-12:35 - Społeczne oddziaływanie Internetu Piotr Fuglewicz,
Wiceprezes
Polskiego Towarzystwa Informatycznego
Sesja I: "Władze państwowe, samorządy, stowarzyszenia, obywatele"
prowadzenie: Tomasz Kulisiewicz
12:35-12:40 - Wprowadzenie - "Informacja dla obywatela" Tomasz
Kulisiewicz
12:40-12:45 - "Internet Obywatelski - za czyje pieniądze?" Krzysztof
Kilian
12:45-12:50 - Gminny serwis informacyjny - jaki i dla kogo? Lucjan
Sokołowski, Burmistrz Gminy Łomianki
12:50-12:55 - Metropolia a problem kontaktów z mieszkańcami - przykłady,
zamierzenia Tomasz Siemoniak, Wiceprezydent m.st. Warszawy
13:00-13:05 - Co mogą zdziałać inicjatywy obywatelskie - doświadczenia
"Miast w Internecie" Krzysztof Głomb, Miasta w Internecie
13:05-13:35 dyskusja panelowa
13:35-13:50 przerwa na kawę
13:50-14:10 Polskie firmy w czasach globalnej gospodarki - zagrożenia,
szanse, kierunki
działania Wacław Iszkowski, Prezes Polskiej Izby Informatyki i
Telekomunikacji
Sesja II: "Edukacja - sposoby, realizatorzy, odbiorcy" prowadzenie:
Sławomir
Kulągowski
14:10-14:15 Wprowadzenie: "Jak nauczyć się działania w Internecie"
Sławomir Kulągowski
14:15-14:20 Jak szkoły i organizacje pozarządowe powinny się pokazywać w
Sieci -
doświadczenia praktyczne, Jacek Gajewski, Sekretarz Generalny CEENet
14:20-14:25 Szkoła w Internecie - piękna idea i trochę doświadczeń
praktycznych
nauczyciel prowadzący pracownię internetową
14:25-14:30 Internet a telewizja publiczna - szansa edukacji
powszechnej,
inicjatywa
Siećpospolita, Adam Ustynowicz, Siećpospolita
14:30-15:00 - dyskusja panelowa
15:30-15:40 wystąpienie podsumowujące, Wacław Iszkowski, Prezes Polskiej
Izby Informatyki i Telekomunikacji

2. Data: 2001-06-12 16:15:33

Temat: Re: "Internet Obywatelski" - Konferencja w Sejmie
Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> napisał w
wiadomości news:9ft18i$bqk$1@ufik.idn.org.pl...

Konferencja odbyla sie w Sali Kolumnowej Sejmu (ze wzgledu na
frekwencje).
Zabralem glos w dyskusji i uzylem argumentow.
Widac zrobily wrazenie, bo organizatorzy zapowiedzieli osobna
konferencje poswiecona w calosci znaczeniu Internetu dla osob
niepelnosprawnych.

Krzysztof Markiewicz

3. Data: 2001-06-19 08:33:26

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> napisał
w wiadomości news:9ft18i$bqk$1@ufik.idn.org.pl...
> Przekazuje wazna dla nas informacje.
> K.Markiewicz

Pewnie bym tak zrobił, tylko że to musztarda po obiedzie (i kolacji)....
Odebrałem Twą wiadomość z serwera news.tpi.pl dopiero 19 czerwca !!

Przyciśnij administratora sieci IdN, zeby on z kolei dogadał
się z administratorami serwerów news: pse.pl i mimuw.edu.pl,
i tak skonfigurowali feed-y, zeby Twoje komunikaty rozchodziły się
w jakimś bardziej sensownym tempie.
Albo może - skoro i tak działasz poprzez sieć sdi.tpnet - wysyłaj od
razu na serwer news.tpi.pl ?....

Maciek

4. Data: 2001-06-19 22:29:35

Temat: Problemy z news.idn.org.pl [było: Re: "Internet Obywatelski"...]
Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Tue, 19 Jun 2001 10:33:26 +0200,
osoba podpisująca się: Maciek <m...@e...com.pl.nospam>,
w artykule: <9gn2r0$al9$1@news.tpi.pl> napisała:

[snip]

> [...]
> się z administratorami serwerów news: pse.pl i mimuw.edu.pl,
> i tak skonfigurowali feed-y, zeby Twoje komunikaty rozchodziły się

Istotnie, dostałem sygnał od użytkownika, że są problemy z serwerem
news.idn.org.pl. Sprawdziłem to -- niestety okazało się, że z po
poprzedniej awarii (wywołanej zapełnieniem się dysków) serwer
zachowywał się nieco dziwnie. W końcu doprowadziło to do czasowego
zablokowania wysyłania postów (odbieranie działało). Okazało się, że
potrzebna jest ,,ręczna'' interwencja.

Obecnie wszystko już powinno działać poprawnie.

Bardzo przepraszam wszystkich, których ta awaria w jakikolwiek
sposób dotknęła.

Pozdrawiam
Michał 'Orr' Daszkowski -- administrator news.idn.org.pl

PS. Pozwolę sobie zwrócić uwagę, że właściwym miejscem kierowania
uwag dot. działania serwera news jest adres 'usenet', w tym
konkretnym wypadku adres: u...@n...idn.org.pl. Nie jest nim
natomiast *jakakolwiek* grupa newsowa. I nie jest to widzimisie
administratora -- to uwaga czysto praktyczna: administrator nie
ma zwykle ani czasu (ani tym bardziej obowiązku) śledzić na
bieżąco wszystkich grup newsowych, na których mogą pojawić się
posty dotyczące jego serwera. Natomiast pocztę zwykle czyta.
Przynajmniej ja to robię. I staram się reagować na informacje
o awariach tak szybko, jak to tylko jest możliwe. Dlatego
wszelkie uwagi dotyczące działania IdN'owskiego serwera news
proszę kierować na ten właśnie adres -- zwiększa to znacznie
szansę na szybkie rozwiązanie problemu.

PSS. news.mimuw.edu.pl nie wymienia feedu z news.idn.org.pl.

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

CLAN - prośba
Strona SamiSobie - list na grupe