ku inegracji z UE...

1. Data: 2001-06-07 12:46:48

Temat: ku inegracji z UE...
Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

boit boit boit, kopytka portent moi,
boit boit boit, kopytka portent moi.

Bene essere baranek
alzarsi sobie ranek
corere na polanek
e cantare me si :
be be be, kopytka portano me,
be be be, kopytka portano me.

Ten mail wyszedł z Kancelarii Prezesa Rady Ministrow RP... i co mnie
zastanawia? Zastanawia mnie to, ze jezeli Rzad tak sie stara o wstapienie do
UE, to nie dziwi mnie, ze Polska zajmuje ostatnie miejsce w zamknietych
obszarow negocjacyjnych i ze rok integracji z UE 2003 jest nieosiagalny... A
jezeli chodzi o przygotowanie jezykowe, to... calkiem, calkiem... ;-))

-------------------------------
Pozdrawiam serdecznie

- Frank

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

2. Data: 2001-06-07 21:11:40

Temat: Re: ku inegracji z UE...
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Frank" <f...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Witam :)))

Hej:-)

> Dostałem maila z takim "wierszem" (?)
>

> Jak dobrze byc barankiem
> i wstawac sobie rankiem,
> i biegac na polanke,
> i spiewac sobie tak:
> be be be, kopytka niosa mnie,
> be be be, kopytka niosa mnie.

Jak dobrze być minisrem
i jeździć se Merc- iskiem
w robocie kawę chlać
i na obradach spać.
tre le le, tre le le, robić mi się chce,
tre le le, tre le le, jedynie we śnie.

/.../

> [...]
> obszarow negocjacyjnych i ze rok integracji z UE 2003 jest nieosiagalny...
> jezeli chodzi o przygotowanie jezykowe, to... calkiem, calkiem... ;-))

I dlatego trzeba śpiewać - żeby na przodzie słyszeli;-)
Ale piosenka też się kończy a ta, wiadomo już kiedy;-)

Szkoda tylko tego straconego czasu - prześpiewanego.
Wydłuży to tylko drogę do życia - godnego.

Tre le le, tre le le, minister już wie,
tre le le, tre le le, jak jest w życiu a jak w śnie.

pozdr. - Józek

3. Data: 2001-06-08 10:05:11

Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@t...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ten mail wyszedł z Kancelarii Prezesa Rady Ministrow RP... i co mnie

Chcialbym Ciebie zmartwic, autorem tego wierszyka jest moj ulubiony
poeta-prowadzacy Artur Andrus z radiowej "Trojki" :)) Sam schemat
natomiast pochodzi od jakiegos NN z internetu.

pozdrawiam
RT

4. Data: 2001-06-08 10:24:29

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radoslaw Tatarczak" <r...@t...tpsa.pl> napisał
w wiadomości news:9fq7qe$i7s$1@news.tpi.pl...

> [...]
> poeta-prowadzacy Artur Andrus z radiowej "Trojki" :)) Sam schemat
> natomiast pochodzi od jakiegos NN z internetu.

Cytowana przerobke A.Andrus dostal chyba e-mailem od sluchacza
i zaprezentowal na antenie jakis miesiac, moze potlora
temu (moze slyszelismy te sama audycje?)
A piosenke o baranku (z ktorej pochodzi 1. zwrotka) slyszalem
chyba juz przed 15 (moze 20) laty....

Maciek

5. Data: 2001-06-08 12:37:20

Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@t...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> napisał w wiadomości

> Cytowana przerobke A.Andrus dostal chyba e-mailem od sluchacza
> i zaprezentowal na antenie jakis miesiac, moze potlora
> temu (moze slyszelismy te sama audycje?)

Tak ta sama :)) Tyle, ze od drugiej zwrotki zaczelem jej sluchac, wiec po
klimacie utworu pomyslalem, ze to Andrusa, ale moge sie mylic.

pozdrawiam
RT

Protezy firmy Otto Bock - dobre ?
kto zna firmę Dr Perner z Łodzi ?
TVP o zagrożeniach które niesie internet.
Superkomputer pani minister :-((
Eutanazja - Polonia