Problemy z owlosieniem w okolicach bikini

następny post »
From: o...@p...onet.pl (Orange)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Problemy z owlosieniem w okolicach bikini
Date: 9 Jan 2002 13:21:55 -0800

Czesc Wszystkim!

Mam taki koszmarny problem z owlosieniem w okolicach bikini. Uzywam w
tych miejscach golarki recznej Gilette i za kazdym razem, po kilku lub
kilkunastu godzinach pojawiaja mi sie w tych miejscach wysypka w
postaci licznych czerwonawych kropeczek.

Wszystko jedno czy podczas golenia uzywam zwyklego mydla, czy tez
delikatnego zelu dobrej marki, zawsze spotyka mnie to samo. Balsamy po
goleniu rowniez nie skutkuja. Zauwazylam takze, ze wysypka ta pojawia
sie znacznie szybciej po wysilku fizycznym. Czy w zwiazku z tym moze
byc to uczulenie na pot?

To jest dla mnie okropny problem, zwlaszcza gdy ide na plaze lub na
basen. Czy macie na to jakies inne sposoby niz golenie? (Probowalam
takze kremu do depilacji, ale efekt podobny). A moze jakies specjalne
kosmetyki albo zabiegi?

Bardzo prosze o pomoc, z gory dziekuje.