Problemy z owlosieniem w okolicach bikini

1. Data: 2002-01-09 21:21:55

Temat: Problemy z owlosieniem w okolicach bikini
Od: o...@p...onet.pl (Orange) szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wszystkim!

Mam taki koszmarny problem z owlosieniem w okolicach bikini. Uzywam w
tych miejscach golarki recznej Gilette i za kazdym razem, po kilku lub
kilkunastu godzinach pojawiaja mi sie w tych miejscach wysypka w
postaci licznych czerwonawych kropeczek.

Wszystko jedno czy podczas golenia uzywam zwyklego mydla, czy tez
delikatnego zelu dobrej marki, zawsze spotyka mnie to samo. Balsamy po
goleniu rowniez nie skutkuja. Zauwazylam takze, ze wysypka ta pojawia
sie znacznie szybciej po wysilku fizycznym. Czy w zwiazku z tym moze
byc to uczulenie na pot?

To jest dla mnie okropny problem, zwlaszcza gdy ide na plaze lub na
basen. Czy macie na to jakies inne sposoby niz golenie? (Probowalam
takze kremu do depilacji, ale efekt podobny). A moze jakies specjalne
kosmetyki albo zabiegi?

Bardzo prosze o pomoc, z gory dziekuje.

2. Data: 2002-01-12 13:00:11

Temat: Re: Problemy z owlosieniem w okolicach bikini
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie powoduja to bakterie. O ile dobrze pamietam to Bactrin jest
na to dobry, ale nie wiem czy nie jest to na recepte.
Borys

3. Data: 2002-01-14 19:14:18

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

zacznij woskowac te wlosy to bedziesz miala na miesiac albo wiecej spokuj

4. Data: 2002-01-14 19:36:24

Od: "maxine" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zasyp sie po goleniu Alantanem, pozdrawiam

5. Data: 2002-01-15 16:51:18

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w
wiadomości news:3C432E0A.60009@wsisiz.edu.pl...

> zacznij woskowac te wlosy to bedziesz miala na miesiac albo wiecej
spokuj

Albo ja czegoś nie zrozumiałam, albo masz koszmarne poczucie humoru.
Woskować - czyli za pomocą wosku odrywac włosy od ciała - tak? Hmmm,
może zanim następnym razem coś takiego napiszesz to spróbuj w okolicach
"intymnych" wyrwać woskiem włosy - OK?
Pewnie będziesz miał _spokój_ na dłużej, ze wszystkim...

A już myślałam, że ktoś napisał coś co pozwoli rozwiązać ten problem...

PS. Tnij cytaty i odpowiadaj pod nimi

pozdrawiam
Tatiana

6. Data: 2002-01-17 09:04:25

Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lub

Możesz spróbować golarki elektrycznej (niestety często goli nie przy samej
skórze, to znaczy włosków nie widać, ale można wyczuć palcami "pod włos") No
chyba, że jakaś super golarka.
Możesz spróbować też po każdym goleniu przemywać delikatnie te miejsca wodą
utlenioną (i nie stosować balsamów!!!)
Mnie pomogło.
Poeksperymentuj, do lata jeszcze daleko ;o)
pozdrawiam.
Klaudia

7. Data: 2002-01-17 09:04:48

Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-01-17 09:12:29

Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry za dubel... Cuś mi się pochrzaniło :o)

Klaudia

9. Data: 2002-01-17 18:36:22

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia napisał(a):

> Możesz spróbować golarki elektrycznej (niestety często goli nie przy samej
> skórze, to znaczy włosków nie widać, ale można wyczuć palcami "pod włos") No
> chyba, że jakaś super golarka.

Nie jakaś golarka, tylko depilator elektryczny, np.firmy Philips.

--
Kaja

10. Data: 2002-01-18 00:30:14

Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jakaś golarka, tylko depilator elektryczny, np.firmy Philips.
> Kaja

Wiem co piszę i nie lubię jak ktoś się niesłusznie czepia. Chodziło o to, by
nie wyrywać włosów (bo to mało przyjemne). Wyraźnie napisałam GOLARKA
ELEKTRYCZNA. Większość panów wie o czym mówię ;o) Golarka a depilator to
duża różnica. Daj facetowi depilator zamiast golarki elektrycznej - chyba
nie bedzie zachwycony :o)
Pozdrawiam.
Klaudia

[OT] sprzedam ekektroniczny aparat do mierzenia cisnienia
żołądek
kliniki położnicze w Warszawie
szczepienie dziecka a ciąża
sucha SKÓRA :-(((((