szczepienie dziecka a ciąża

1. Data: 2002-01-09 18:40:06

Temat: szczepienie dziecka a ciąża
Od: "Marcin Muszynski" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów.
Zaszczepiłam dziś dziecko szczepionką MMR2 (odra,świnka i różyczka). Jestem
w 5 m-cu ciąży. Poinformowano mnie, że szczepionka ta może wywołać reakcję
organizmu dziecka podobną jak gdyby choroba występowała (wysypka, gorączka,
kaszel, katar i inne). Czy w takim razie istnieje jakieś niebezpieczeństwo,
że mogłabym się zarazić jakąś z tych chorób, co byłoby bardzo niebezpieczne
dla nienarodzonego dzidziusia?
pozdrawiam,
EMila

2. Data: 2002-01-10 07:55:04

Temat: Re: szczepienie dziecka a ciąża
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Muszynski" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niebezpieczeństwo,
> że mogłabym się zarazić jakąś z tych chorób, co byłoby bardzo

;-))))) szanowna Emilio, zapewne korzystasz z nie swojego konta no i
bardzo zabawnie wyszło! ;-) Milion dolców czeka...
A jeśli chodzi o twoje pytanie, to jeśli sama się nie zaszczepisz, to
nic Ci nie grozi (ani Twojemu dziecku). Qrcze, nie pamiętam dokładnie
składu MMR II , (ach memoria fragilis... sprzedawałem kiedyś tę
szczepionkę ;-) ale jeśli bardzo się obawiasz, mogę skontaktować się z
aktualnym PM który się tym zajmuje...
Pozdro
Massai

sucha SKÓRA :-(((((
Interpretacja wyników badań.
Dla lekarzy
biale krosty
blok prawej odnogi pęczka Hisa - co to jest?