biale krosty

1. Data: 2002-01-09 17:56:09

Temat: biale krosty
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Oczywiscie mam problem. Kilka miesiecy temu zauwazylem u siebie skupisko
malutkich bialych krostek, jest ich kilkadziesiat, na powierzchni wielkosci
paznokcia. Nie da sie ich wycisnac, tworza jednak wypukla fakture na skorze.
Zbagatelizowalem sprawe, myslac, ze mam to juz od dawna i ze to nic takiego.
Mam to na napletku, nic sie z tym nie dzialo, ale kiedy ostatnio zauwazylem, ze
pojawilo mi sie kilka takich przy ujsciu cewki moczowej, wpadlem w panike...
chyba dostaje jakiejs nerwicy. Nie swedzi, nie boli, nie piecze nic... po
prostu jest. Co to moze byc? prosze POMOZCIE, do lekarza sie wstydze pojsc...

Tomek

2. Data: 2002-01-09 19:20:42

Temat: Re: biale krosty
Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> chyba dostaje jakiejs nerwicy. Nie swedzi, nie boli, nie piecze nic... po
> prostu jest. Co to moze byc? prosze POMOZCIE, do lekarza sie wstydze

Hmm. Trudno powiedziec co to jest. Jesli sprawy z higinena sa u Ciebie ok to
jednak radzilbym wizyte u Urologa, ewentualnie Dermatologa/Wenerologa. Moze
jakas forma grzybicy???

Konrado_W

P.S. Nie ma sie co wstydzic. Ludzka rzecz.

3. Data: 2002-01-10 00:24:28

Od: "naryj" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrado_W" <k...@i...pl> napisał w wiadomości > Hmm.
Trudno powiedziec co to jest. Jesli sprawy z higinena sa u Ciebie ok to
> jednak radzilbym wizyte u Urologa, ewentualnie Dermatologa/Wenerologa.
Moze
> jakas forma grzybicy???

a jeśli to jakaś grzybica czy coś w tym rodzaju, to jak to można leczyć i
czym?

4. Data: 2002-01-10 10:23:34

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Samemu w zadnym wypadku nie nalezy leczyc. Trzeba isc do lekarza. Naprawde
nie ma czego sie wstydzic.

jotem

5. Data: 2002-01-10 18:07:57

Od: "Yauokim" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.przychodnia.pl/porady/faq.php3?d=13&sub=2
&id_faq=221

blok prawej odnogi pęczka Hisa - co to jest?
czy jest moze ktos z akademii medycznej w warszawie?
zeby mondrosci - usuwac?
FIBS -biostymulator
Jak przetłumaczyć termin "OB" na angielski?