sucha SKÓRA :-(((((

1. Data: 2002-01-09 18:25:43

Temat: sucha SKÓRA :-(((((
Od: "bikej" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam problem z bardzo suchą, szczególnie w okresie zimy, skórą. Do tego jest
ona bardzo wrażliwa. Co możecie polecić na poprawę jej kondycji?
Przypuszczam, że mam dość ubogą dietę. Jakie zażywać witaminy?? W jakich
ilościach? Może polecicie jakieś delikatne, nawilżające balsamy?
Dzięki za odpowiedzi.
bk

2. Data: 2002-01-09 19:20:30

Temat: Re: sucha SKÓRA :-(((((
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciach o suchej skórze]

Spróbuj łykać witaminę A+E - mnie pomaga.
Co do smarowania - każdy ma swoje ulubione smarowidła, mnie dobrze robi
oliwka dla dzieci J&J po kąpieli...
No i raczej bierz prysznice a nie mocz się w wannie w chlorowanej wodzie
(w Opolu pewnie jest niewiele lepsza od tej w Warszawie).

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

3. Data: 2002-01-09 19:56:29

Od: "bikej" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kami" <K...@j...net> wrote in message
03.jasien.net...

> [...]
> No i raczej bierz prysznice a nie mocz się w wannie w chlorowanej wodzie
> (w Opolu pewnie jest niewiele lepsza od tej w Warszawie).

A+E już próbowałem, ale nie bardzo mi pomaga... Może brałem za mało, ale
boję się przegiąć...
Na szczeście nie mieszkam w Opolu, ale na wsi dość daleko od niego i wodę
mam bardzo dobrą:) Z wanny nie korzystam.
Dzięki. Z tą oliwką to może spróbuję.

4. Data: 2002-01-09 20:13:03

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie bierz dużo, ale długo i regularnie :-) Może jeszcze wyciąg ze
skrzypu?

> Na szczeście nie mieszkam w Opolu, ale na wsi dość daleko od
> niego i wodę mam bardzo dobrą:)
> Z wanny nie korzystam.

Zmylił mnie posting host ;-) No to masz szczęście, ja mam gorzej -
warszawska woda jest koszmarna i nawet krótki prysznic wysusza skórę :-(

> Dzięki. Z tą oliwką to może spróbuję.

Spróbuj. I spróbuj dowiedzieć się w aptece o jakieś nawilżające
mydło/płyn do mycia. Może Sebamed? Albo jakieś glicerynowe? To jest
wprawdzie komercyjny serwis, ale może zajrzyj i tu:
http://www.zdrowieuroda.com/pielagnacja-ciaxa-piakna
-i-zdrowa-skjra-skjr
a-sucha.html

Kami
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

Interpretacja wyników badań.
Dla lekarzy
biale krosty
blok prawej odnogi pęczka Hisa - co to jest?
czy jest moze ktos z akademii medycznej w warszawie?