Re: sucha SKÓRA :-(((((

Newsgroups: pl.sci.medycyna
From: Kami <K...@j...net>
Subject: Re: sucha SKÓRA :-(((((
Sender: Kami <K...@j...net>
Date: Wed, 9 Jan 2002 20:20:30 +0100

> From: bikej [mailto:b...@p...fm]
> Posted At: Wednesday, January 09, 2002 7:26 PM
> Posted To: medycyna
> Conversation: sucha SKÓRA :-(((((
> Subject: sucha SKÓRA :-(((((

[ciach o suchej skórze]

Spróbuj łykać witaminę A+E - mnie pomaga.
Co do smarowania - każdy ma swoje ulubione smarowidła, mnie dobrze robi
oliwka dla dzieci J&J po kąpieli...
No i raczej bierz prysznice a nie mocz się w wannie w chlorowanej wodzie
(w Opolu pewnie jest niewiele lepsza od tej w Warszawie).

Kami
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414