kliniki położnicze w Warszawie

1. Data: 2002-01-09 19:04:22

Temat: kliniki położnicze w Warszawie
Od: "Jaszyn" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry wszystkim grupowiczom. Nie wiem czy dobrze trafiłem z tym postem
ale mam pewne problemy.

1. Czy w Warszawie jest klinika położnicza, gdzie jest stały nadzór
kardiologiczny nad matką? sytuacja wygląda nastepująco:
Moja zona jest w 11 tygodniu ciązy i podczas rutynowych badań okazało się,
że cierpi na pewną wade serca. Badania ciągle trwają, więc niestety nie moge
powiedzieć, jaka to wada, ale lekarze zalecili jej szpital, gdzie byłby
stały nadzór kardiologiczny. Niestety, problem polega na tym, że badania
zostały robione w Moskwie, więc tamtejsi lekarze z oczywistych względów nie
mogą polecić jakiegoś Warszawskiego szpitala. W Moskwie jest oczywiście
bardzo dobra klinika położnicza ale chcemy oboje aby poród odbył się w
Polsce, gdyż pracuję w Warszawie, a w okresie letnim nie dostałbym
wystarczająco długiego okresu urlopu; poza tym chciałbym być przy żonie cały
czas ciąży.

2. Jak to jest z tymi kasami chorych??? Stałe zameldowanie mam w Piotrkowie
Trybunalskim więc podlegam pod Łódzką Kasę Chorych. Czy w takim przypadku są
problemy z przyjęciem do warszawskiego szpitala?? Do tego moja żona jest
Rosjanką, a z Rosją Polska (z tego co się dowiedziałem) nie podpisała umowy
o ubezpieczeniu zdrowotnym obcokrajowców. Na szczęście niedawno
znowelizowana ustawa o ubezpieczeniu zdrowotnym pozwoliła dopisywać
obcokrajowców- małżonków Polaków do ich kas chorych (na zasadach takich jak,
np. dzieci). Czy ktoś wie, jak można przepisać się do mazowieckiej kasy
chorych??? niestety, informacja w kasach chorych jest beznadziejna i tak
naprawdę niczego sensownego nie mogłem się dowiedzieć....

wiem, że moje pytanie nie jest czysto medyczne, ale nie moge znaleźć
jakiegoś porządnego źródła informacji

Dziękuje z góry za pomoc i jeszcze raz gorąco pozdrawiam

Mariusz Łukasz

P.S. Jeżeli jest to możliwe, to informacje proszę przesyłać na poniższy
adres mailowy. Z góry dziękuję.

--