Problemy z owlosieniem w okolicach bikini

11. Data: 2002-01-18 18:02:57

Temat: Re: Problemy z owlosieniem w okolicach bikini
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia napisał(a):

> Większość panów wie o czym mówię ;o) Golarka a depilator to
> duża różnica. Daj facetowi depilator zamiast golarki elektrycznej - chyba
> nie bedzie zachwycony :o)

Aha...nie wiedziałam, ze Ty facetowi odpowiadałaś czym ma się golić :-D

--
Kaja

12. Data: 2002-01-18 20:34:26

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> Aha...nie wiedziałam, ze Ty facetowi odpowiadałaś czym ma się golić :-D

Sorry...miało być: Aha:...nie wiedziałam, że Ty facetowi odpowiadałaś czym on
ma się depilować :-)

--
Kaja

13. Data: 2002-01-19 12:00:43

Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> Aha...nie wiedziałam, ze Ty facetowi odpowiadałaś czym ma się golić :-D
>
> --
> Kaja

Nie. Po prostu chciałam Ci obrazowo wytłumaczyć różnicę między elektryczną
golarką a depilatorem. ;oP
Pozdrawiam.
Klaudia

[OT] sprzedam ekektroniczny aparat do mierzenia cisnienia
żołądek
kliniki położnicze w Warszawie
szczepienie dziecka a ciąża
sucha SKÓRA :-(((((