Problemy z równowagą

1. Data: 2004-06-19 22:57:58

Temat: Problemy z równowagą
Od: "emka" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od kilku miesięcy mam problemy z utrzymaniem równowagi. Zdarza mi sie
zachwiać, czuję sie czasem jak na lekkim rauszu.
Nie jest to nic wielkiego, ale nie zdarzało mi sie to nigdy wcześniej. To
trochę dziwne, ale muszę się jakby koncentrować, aby się nie zachwiać w
pewnych sytuacjach. Np. gdy na stojąco zakładam skarpetki lub spodnie.
Oprócz tego trochę tańczę w wolnym czasie (takie hobby) i równowaga jest dla
mnie ważna:-) Najczęściej nie mam tu żadnych problemów (mam na myśli różne
obroty i takie tam), ale czasem zdarza mi się lekko zatoczyć. Oczywiście nie
są to jakieś wielkie problemy, ale zauważam je, bo sa dla mnie nowe, więc
niepokojące.

Czy powinnam z tym iść do lekarza? A jeśli tak, to do jakiego? Komus nie
potrafie pokazać, na czym polega to zataczanie się, bo to się zdarza raczej
wtedy, gdy o tym nie myślę. Jak sie skoncentruję na wykonywanej czynności,
to wszystko jest ok.
Pozdrawiam, Ewa.

2. Data: 2004-06-20 12:40:36

Temat: Re: Problemy z równowagą
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emka" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Czy powinnam z tym iść do lekarza? A jeśli tak, to do jakiego?

Laryngolog, neurolog.

Iwona

3. Data: 2004-06-21 13:26:43

Od: "emka" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora